harakka iski miestäni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juippopaprika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juippopaprika

Vieras
Miten suhtautua tuttuun naisihmiseen ( ei ystävä kaveri ym...) jonka kanssa tervehditään jos vastaan tullaan, mutta ei pysähdytä juttelemaan.

Hän siis tietää minut, mieheni ja sen että naimisissa ollaan ja lapsia on. Mutta hän oli mieheltäni baarissa kysynyt, lähtisikö mieheni hänen luokseen... Tosin onnekseni, mieheni ei lähtenyt! :)

Nainen on itse äskettäin eronnut, muutaman lapsen äityli...

Minkälaisia tunteita tämä teissä herättäisi omalla kohdalla? Minua toisaalta satuttaa ajatus, että tahallisesti yritti rikkoa liitttomme mutta taas eihän kysyminen ole rikos...

"harakka iski miestäni!" Siis kumpi on harakka,kumpi kotka...
Oliko ukkos yksin baarissa, niin miten voit olla varma ettei käynyt pylsimässä?
Tai jos olitte kaksin, niin äijäs valehteli sulle...ei se nätti nainen edes vilkaissut äijääs päin...kuhan kersku jotta sais illalla säälip.llua

Yh-mammalla himot heränneet, ei siinä sen kummempaa.
Äijä tietää nyt kuitenkin mistä pesää irtoaa joten kannattaa olla aktiivinen siellä kammarin puolella.

Mun mielestä sun miehesi on tässä tyhmin osapuoli kertoessaan sen naisen ehdotuksista. Jokaiselle meistä tulee vastaan tolvanoita, jotka ehdottavat mitä sattuu- jopa tutuissa porukoissa. Eikä niihin kannata suhtautua vakavasti, vaan antaa mennä toisesta korvasta ulos.

Suomalaiset katsovat kännissä ollessaan oikeudekseen ladella suustaan mitä huvittaa ja tehdä mitä huvittaa, joten jos pyörii sellaisten seassa ei pitäisi ihmetellä mitä kaikkea voi tapahtua.

Muista moikata sitä naista jatkossakin. Se sitä veetuttaa ihan varmasti eniten.

Yhteistyössä