Happi loppuu ja raskaana

Heili Karjalasta

Aktiivinen jäsen
06.01.2006
10 581
0
36
Laitetaas tämmönen avaus. Minulla siis aivan hirvittävä räkätauti, kohta ollut viikon.. Ja olen aivan tukossa. Välillä olen (yleensä yötä vasten) käyttänyt nenäsuihketta, joka avaa nenää yleensä edes osittain.. Tänä aamuna veti taas röörit niin tukkoon, että tuntui kuin en saisi suunkaan kautta enää happea! Ikään kuin "hyperventilointikohtaus" tai semmonen tuli päälle ja oksetti ja tuntui, etten pysy tajuissanikaan.. Otin sitten höyryävän kuuman suihkun ja se avasi nenää..

Kurkku on kipeä, ääni on miltei poissa ja kuumeiluja on ollut. Ikäänkuin kurkunpääntulehduksen oireitakin on..

Nuorempana minulla on joskus ollut astmapiippukin kun olen ollut ihan tukossa..Mutta semmoinen tuskin nyt raskausaikana on mahdollistakaan..

Pitäisikö minun kääntyä jo lääkärin puoleen vai voinko vielä katsella tämän päivän ja miettiä huomenna uudelleen, että mitä teen..? Mies haluaisi laittaa miut lääkäriin, mutta kun tuntuu ettei ole voimia edes lähteä mihinkään kotoa.

Rv 35

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Alkuperäinen kirjoittaja sirkkatälli:
Herranjumala nainen! Lääkäriin ja heti!

Mie oon käsittäny, että kurkunpääntulehdukset on yleensä viruksen aiheuttamia ja ettei niille olisi mitään hoitokeinoa siis antibioottia tms...

ei olekkaan mutta sellainen lääke on jonka lääkäri antaa paikanpäällä kerran ja se auttaa,mutta en tiedä saatko sinä kun olet raskaana...
mene ihmeessä lääkäriin ja ei siitä esim:ventolinestä haittaa ole kska synnärillä antaa prikanyylia enneaikasiin suppareihin,mutta älä ota ennen kun olet lääkärin kanssa jutellu

pikaisia paranemisia

Yhteistyössä