Häpeen itseeni todella paljon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Harmaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Harmaa"

Vieras
Olin 2 v sit 30 kg isompi kuin nyt, vieläkin on 12 kg ylimäärästä. Mies tuona aika haukku mua läskiksi ja kaikkee loukkaavaa. En kehtaa vieläkään olla senkaa ilman tyynyä tai peittoa seksissä, enkä halua valoja päälle. Johtuuko se musta vai miehen haukkumisista vaikka siitä on aikaa? Mä en varmaan koskaan pääse nauttiin seksistä kunnolla ku häpeen niin vartaloani. Pystyykö mua kukaan ammattiauttaja auttaan, tää ei ole kivaa. Itsetunto on vaatteet päälle 9, ilman vaatteita 0.

Mies pihalle! Sä ansaitset jonkun, joka kunnioittaa sua ja rakastaa sellaisena kuin olet. Voit kyllä tulevaisuudessa nauttia seksistä, mutta jonkun muun kuin tuollaiset taukin kanssa.

No huhhuh! Mä oon laihtunut nyt 25 kiloa ja musta tuntuu, että mies ei edes huomaa :D Ihan samalla lailla kehuu/on kehumatta kuin ennenkin...

Mä olisin lähtenyt kävelemään ensimmäisistä läskikommenteista. En mä vaan pystyisi olemaan ihmisen kanssa, joka puhuu "rakkaastaan" noin. Ja eikä se seksi siitä koskaan tuu teillä paranemaan. Luottamus on mennyt ja siihen ei auta, vaikka olisit kuinka herkku ulkoisesti :(

Miehesi on aiheuttanut sun itsetunnon alenemisen. Mä en olisi tuollaasta kuunnellut ekaa haukkumista pidemmälle vaan mies olis saanut kyllä huomata, että mokasi.

No... Mä voin sanoa, että te, joiden miehet ei hauku teitä läskeiksi, vaikka ylipainoisia olette, niin aivan varmasti he ajattelevat teistä sillä lailla kuitenkin. Minun mieheni kuuluu varmasti maailman hienotunteisimpien joukkoon, mutta ennen minua hän seurusteli ylipainoisen naisen kanssa useamman vuoden. On kertonut minulle jälkikäteen, kuinka häntä ällötti tuon tyypin lihavuus, mutta ei ikinä millään lailla arvostellut silloisen naisensa painoa, eikä mitenkään edes vihjannut silloiselle naiselleen, että voisi kokeilla jotain pientä elämäntaparemonttia. Itse olen hoikka ja tiedän, että vaikka kuinka lihoisin, niin mieheni silti rakastaisi minua, eikä painoani arvostelisi, mutta epäilen, että jos saa valita, niin pitää minusta enemmän tämän kokoisena. Jos kysyisin hänen mielipidettään, niin varmasti vain sanoisi, että ei häntä haittaa jos lihoisin, mutta terveyden takia toivoo, että en olisi kovin paljoa ylipainoinen olisi.

vaikka kuinka lihoisin, niin mieheni silti rakastaisi minua, eikä painoani arvostelisi, mutta epäilen, että jos saa valita, niin pitää minusta enemmän tämän kokoisena.

Eiköhän tuo ole ihan itsestäänselvyys, myös kaikille lihaville. Suurin osa ihmisistä toivonee kumppaninsa olevan normaalipainoinen. Mutta, ei se rakkaus useimmilla myöskään lopu siihen, että kumppani (oli se sitten nainen tai mies) lihoo.

Me ollaan molemmat onneksi tämmöisiä pulleroita, ei tarvi stressaavaa joka grammasta. Harrastetaan teletappi maailman tervehdyksiä ;) En kyllä kuuntelisi mieheltäni yhtään läski-kommenttia, olis sitten millainen adonis tahansa. Minä olen se mikä olen, jos en kelpaa voi painua kuuseen.

Älä anna miehen latistaa itsetuntoasi! Ei kellään oo oikeutta arvostella toista. Musta se on niin että jos oikeesti rakastaa toista ei hauku vaan tukee. Pyytä mieheltä tukea ja kerro että hänen arvostelunsa loukkaa. Tsemppiä! :hug:

Yhteistyössä