Häpeämätöntä propagandaa YLEltä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos harjoitus olisi tehty totuudenmukaisesti eli treenattu suojautumista ma'tujen hyökkäyksiltä pelastushenkilöstön tehdessä työtään, niin johan olisi ko. ryhmä suvakkien myötävaikutuksella aloittanut ison itkuvirren rasismista.

Mutta tosiaan - täysin ala-arvoista propaganda-'uutisointia'.

Jaksoin katsoa kolme minuuttia.

Aurinko paistaa, linnut laulaa, ostarilla kulkee ihmisiä, minkäänlaista möykkää ei kuulu ja kuvaaja saa kulkea kameran kanssa ihan rauhassa.

Creepyintä tossa on itse kuvaaja koska jos joku seuraa ihmisiä ostarilla videokameran kanssa niin se ei ole ihan tervettä touhua.

3950141650_57b6c554c9_b.jpg

Isänmaanpetturi on taas herännyt:confused:. Olisit katsonut loppuun, ma-tut alkoi hermoilemaan ja kiehumaan. Yksi tuli kuvaamaan harmitonta ostarikuvaajaa hyppimällä sen eteen, et uskaltanut katsoa, LUUSERI :LOL::LOL:

Sinä jo joku, et ole ihan terve :cautious:

Jaksoin katsoa kolme minuuttia.

Aurinko paistaa, linnut laulaa, ostarilla kulkee ihmisiä, minkäänlaista möykkää ei kuulu ja kuvaaja saa kulkea kameran kanssa ihan rauhassa.

Creepyintä tossa on itse kuvaaja koska jos joku seuraa ihmisiä ostarilla videokameran kanssa niin se ei ole ihan tervettä touhua.
Kuvaaja esitteli Stoan veistoksen ja kävi läpi Puhoksen ostarin historiaa.

Ei kuvannut ihmisiä tarkoituksenomaisesti.:)

Joku mies ostarilta sitten tuli kiihkoilemaan että ei saa kuvata yleisellä paikalla - sehän on väärin kiihkoiltu, sillä yleisillä paikoilla saa kuvata.:)
Sitten tämä samainen kiihkoilija mies alkoi kuvaamaan tätä rauhanomaista kuvaajaa.

Kesällä naiset, ainakin minä ja ystäväni saamme osaksemme toisilta muslimimiehiltä paheksuntaa ja toiset ahdistelevat (lähtee saatille väkisin ja/ koskettelee sopimattomasti).
Olen tehnyt päätöksen että en halua enää käydä ostarilla jossa olen käynyt lapsesta lähtien.

Että näin.

Kyllä mun ostarillani saa kuvata ja moni kuvaakin.

Jos joku lähtee mua seuraamaan niin jossain vaiheessa kamera lentää pöpelikköön ihavvitunnopeesti.

Voit sitten mennä äidillesi itkemään, että yhyy, ihan vaan vähän stalkkasin eika Aksu ollutkaan yhtään suvaitsevainen.
En ole ihan varma uskaltaisitko sortua moiseen. Arvaa vain mitkä rasistisyytteet kohdallesi kolahtaa kun tärvelet somalimiehen tablettitoetokoneen... :confused:

(videossa somalimies alkoi kiihkoilla ja kuvata rauhanomaista kuvaajaa kun hän kuvasi ja esitteli paikkoja)

Ma-tut ovat vallanneet koko Puhoksen ostarin, seuraavaksi vuorossa on Itiksen kauppakeskus ja sen jälkeen koko itä-Helsinki...
Kyllä itis on jo menetetty. (Hauska muuten tuo itis-tarrojen asettelu, joka muodostaa sisään mennessä ISIS-sanan). Ja joo, joku päivä hain itiksen kirjastosta yhtä kirjaa, ja aika lailla ainoa valkoihoinen siellä huudeilla olin.

Tässä meillä on jo varsinainen Lähi-Itäkeskus. Suomalaisille sanellaan säännöt, mitä saa tehdä ja mitä ei saa tehdä ja tullaan ahdistelemaan.

Vituttaa, että koko Suomi pilataan päättäjien ahneuden ja suvakkien typeryyden takia.
Ei itiksessä tosiaan enää juuri asioi muita kuin maahanmuuttajia ja eläkeläisiä. Metroasemalla ja siinä torilla pyörii jotain deeguja ja narkkareita, joukossa pari mustalaista.

Kyllä mun ostarillani saa kuvata ja moni kuvaakin.

Jos joku lähtee mua seuraamaan niin jossain vaiheessa kamera lentää pöpelikköön ihavvitunnopeesti.

Voit sitten mennä äidillesi itkemään, että yhyy, ihan vaan vähän stalkkasin eika Aksu ollutkaan yhtään suvaitsevainen.

Et siis vaivautunut katsomaan juttua, kun teet ihan vääriä päätelmiä.

Tuossahan nimenomaan mamu alkoi seuraamaan ja vainoamaan kuvaajaa, vaikkei tämä ollut edes kuvannut mamua. Mamu kävi jopa käsiksi kuvaajaan. Olisitko siis pätkäissyt mamua kuonoon, jos olisi tullut sinua häiriköimään?

Ei itiksessä tosiaan enää juuri asioi muita kuin maahanmuuttajia ja eläkeläisiä. Metroasemalla ja siinä torilla pyörii jotain deeguja ja narkkareita, joukossa pari mustalaista.

Valitettavasti näin. Ennen asioin aina Itäkeskuksessa ja se oli mielestäni Suomen paras kauppakeskus. Muutaman kerran jouduin mamumiesten ahdistelemaksi ja alkoi vituttamaan jatkuvat somalimammat pentulaumoineen valloittamassa upouusien lastenvaunujen kanssa käytävät ja ravintolat.

Enää en Itiksessä käy, vaihdoin Jumboon. Siellä sentään vielä on pääosa asiakkaista kantiksia, eikä tarvitse jatkuvasti olla varuillaan ja kuunnella ählämien älämölöä.

Valitettavasti näin. Ennen asioin aina Itäkeskuksessa ja se oli mielestäni Suomen paras kauppakeskus. Muutaman kerran jouduin mamumiesten ahdistelemaksi ja alkoi vituttamaan jatkuvat somalimammat pentulaumoineen valloittamassa upouusien lastenvaunujen kanssa käytävät ja ravintolat.

Enää en Itiksessä käy, vaihdoin Jumboon. Siellä sentään vielä on pääosa asiakkaista kantiksia, eikä tarvitse jatkuvasti olla varuillaan ja kuunnella ählämien älämölöä.
Sama juttu mulla: Itis vaihtui Jumboon.

Et siis vaivautunut katsomaan juttua, kun teet ihan vääriä päätelmiä.

Tuossahan nimenomaan mamu alkoi seuraamaan ja vainoamaan kuvaajaa, vaikkei tämä ollut edes kuvannut mamua. Mamu kävi jopa käsiksi kuvaajaan. Olisitko siis pätkäissyt mamua kuonoon, jos olisi tullut sinua häiriköimään?
Tossa o vaan semmonen juttu että se kuvasi luvatta niitä ostarin hallitsijoita eli mamuja. Ja lähti seuraamaan sitä yhtä mamua siin lopussa.

"Pelastajien työtä onnettomuuspaikalla vaikeuttavat maahanmuuttoa vastustavat henkilöt, ja poliisi joutuu turvaamaan tilannetta."

Tuohan voisi olla siis totta. Kun katselee maailman tapahtumia ja miten pelastushenkilöstön työtä on koitettu estää, niin joka kertahan siellä on joku skini-natsi heilaamassa niin ettei palomies pääse tulen luo. Ihan hyvä että harjoittelevat tuollaisen varalle.

Yhteistyössä