V
"vieras"
Vieras
Voi paska, taas kesä. Kesä on ollut kiva viimeksi joskus ala-asteella, kun oli "normaalin" kokoinen. Sitten alkoi lihominen, kesäpukeutuminen hävetti. Ja sitten lihominen lähti täysin lapasesta, ja kaikki muukin hävetti. Lopulta vuosien jälkeen sain palikat suurin piirtein järjestykseen korvien välissä, ja aloin hitusen jopa pitää itsestäni. Sen ansiosta sain voimaa kadottaa 50 kg ylimääräistä painoa, ja nykyään olen mielestäni riittävän normaalin kokoinen. Olen ollut nyt kolmisen vuotta. Mutta mutta... olkavarret on kuin lepakon siivet, kurttuilevaa lepattavaa nahkaa. Pohkeet edelleen muhkuraiset mutta nyt myös roikkuvat, niissä myös menee iho sellaiseksi "kreppipaperimaiseksi" sopivassa asennossa. Tähän ei auta jumpat eikä rasvat.
Eli kuljen kestä pitkissä lahkeissa ja vähintään 3/4 hihoissa
On kuuma ja näyttää typerältä. Mutta en pysty. Lihavuus oli siedettävämpää, löysä nahkakin on vain löysää nahkaa, mutta tuo kurttuuntuva, raskausarpinen, muhkurainen iho mitä minulla on vaikka pienelle kylälle... se on nöyryyttävää 
Joku päivä vielä varmaan korjautan nuo olkavarret kirurgisesti, mutta nyt pienten lasten äitinä (ja tällä hetkellä raskaana) ei ole sopiva hetki sellaiselle.
Miksi pitää välittää siitä, miltä iho näyttää??!! Juu, kikkeliskokkelis, mitäs läksit, mitäs lihoit, olisiko jollain jotain rakentavampaa? Pitäisi vielä jotain mallia terveestä itsetunnosta näyttää lapsille! (En toki puhu näistä fiiliksistä lasten kuullen, mutta ei ne idiootteja ole, kyllä ne jossain vaiheessa hoksaa miksi heidän äitinsä kulkee kesät muumioituna.)
Eli kuljen kestä pitkissä lahkeissa ja vähintään 3/4 hihoissa
Joku päivä vielä varmaan korjautan nuo olkavarret kirurgisesti, mutta nyt pienten lasten äitinä (ja tällä hetkellä raskaana) ei ole sopiva hetki sellaiselle.
Miksi pitää välittää siitä, miltä iho näyttää??!! Juu, kikkeliskokkelis, mitäs läksit, mitäs lihoit, olisiko jollain jotain rakentavampaa? Pitäisi vielä jotain mallia terveestä itsetunnosta näyttää lapsille! (En toki puhu näistä fiiliksistä lasten kuullen, mutta ei ne idiootteja ole, kyllä ne jossain vaiheessa hoksaa miksi heidän äitinsä kulkee kesät muumioituna.)