V
"vieras"
Vieras
Enpä olisi uskonut, että peräpukamien takia voi olla sairaslomalla... niin nyt sitten kuitenkin kävi. Kärvistelin viikon verran ja kipu yltyi mahdottomaksi, ei voinut kuin kyyneleitä niellä ja pakko oli mennä lääkäriin (joo, ei pitäis nolostella, mutta mulle nuo aunarijutut on niin häpeällisiä) ja aikansa sörkittyään lääkäri määräsi vain uutta voidetta ja kolme päivää saikkua. Lääkärissäkäynti oli juuri niin hirveä kuin kuvittelinkin sen olevan, lääkärinä oli nyrpeän näköinen ja oloinen keski-ikäinen naisihminen, ja oli muka ihan pakko PURISTAA siitä suurimmasta, tuntui että taju lähtee.
Eikö tähän ole mitään oikeaa apua?? Voiteesta ei ole mitään hyötyä ja vaiva uusiutuu aina säännöllisen epäsäännöllisesti. Terveydenhoitaja puhelimessa sanoi, että ne voitaisiin hirttää, mutta se sadistilääkäri ei puhunut asiasta mitään ja mulla ei tullut sanaa suusta enää sen käsittelyn jälkeen.
Kaikista "kivointa" asiassa on, että olen koeajalla uudessa työpaikassa, jossa on aivan karmea tilanne työntekijöiden suhteen, ei vaan ole tekijöitä, ja nyt olen jo kuukauden sisään toista kertaa saikulla. Ensin angiina, nyt tämä. Pomo on vielä varmasti ikävin ihminen mitä kuvitella saattaa (sen lääkärin jälkeen). Tosi kiva viedä sille saikkulappu, jossa lukee syy sairaslomaan, puhelimessakin kommentti oli "jaaha, vai sillä tavalla" kun ilmoitin sairaslomasta.
Pitäis varmaan vaan ripotella tuhkaa päällensä ja mennä nurkkaan häpeämään
Eikö tähän ole mitään oikeaa apua?? Voiteesta ei ole mitään hyötyä ja vaiva uusiutuu aina säännöllisen epäsäännöllisesti. Terveydenhoitaja puhelimessa sanoi, että ne voitaisiin hirttää, mutta se sadistilääkäri ei puhunut asiasta mitään ja mulla ei tullut sanaa suusta enää sen käsittelyn jälkeen.
Kaikista "kivointa" asiassa on, että olen koeajalla uudessa työpaikassa, jossa on aivan karmea tilanne työntekijöiden suhteen, ei vaan ole tekijöitä, ja nyt olen jo kuukauden sisään toista kertaa saikulla. Ensin angiina, nyt tämä. Pomo on vielä varmasti ikävin ihminen mitä kuvitella saattaa (sen lääkärin jälkeen). Tosi kiva viedä sille saikkulappu, jossa lukee syy sairaslomaan, puhelimessakin kommentti oli "jaaha, vai sillä tavalla" kun ilmoitin sairaslomasta.
Pitäis varmaan vaan ripotella tuhkaa päällensä ja mennä nurkkaan häpeämään