Hansuliinu ja muut metformiinilaiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Trillian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Trillian

Vieras
Siirrän tänne kun laitoin kysymyksen vahingossa vauvakuumepuolelle, en tiedä vierailetteko siellä...

Onko teillä kontrolloitu tai oletteko kontroloineet metformiinin vaikutusta ovulaatioon? Onko ollut muutosta/apua? Kuinka nopeasti? Mulla pco aikas vaikea, lääkäri ei kovin toiveita tosiaan antanut mutta olen omasta mielestäni ovuloinut tässä kierrossa (2.3)... Mulla ei ole vielä edes täydellä annostuksella ollut se metformiini, vasta huomenna nostan viimein koko 2 tablettiin päivässä! Niin ja onko teilläkin se 1000mg tabletti, vai eri vahvuus?

Itte en oo ovuloinu ollenkaan ja mulla on ollu lievä pco, mutta nyt perjantaina ku kävin lääkärissä niin sanottiin, et se on pahentunu.. Lääkeannostuksen nostin kolmeen tablettiin pvässä lääkärin kehotuksesta ja vahvuus mulla on 500 mg.

Bongasin ovisestillä LH:n nousun tässä jokin aika taaksepäin, mut se on johtunu clomien käytöstä. Itte ovista ei tapahtunukkaa, vaikka niin luulin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.03.2006 klo 15:35 Hansuliinu kirjoitti:
Itte en oo ovuloinu ollenkaan ja mulla on ollu lievä pco, mutta nyt perjantaina ku kävin lääkärissä niin sanottiin, et se on pahentunu.. Lääkeannostuksen nostin kolmeen tablettiin pvässä lääkärin kehotuksesta ja vahvuus mulla on 500 mg.

Bongasin ovisestillä LH:n nousun tässä jokin aika taaksepäin, mut se on johtunu clomien käytöstä. Itte ovista ei tapahtunukkaa, vaikka niin luulin.

Ohhoh, mie syön siis yhteensä 2000mg jo nyt, sulla 1500mg... Mie en ole syönyt muuta, en siis clomeja tms eli voisin kokeilla ovistestejä tikuttaa..

Yhteistyössä