Y
ymmällään
Vieras
auttakaa, olen ihan hajalla :/ tänään syntyi hirveä riita parhaan ystävän kanssa, joka on jo pitkään kuulunut jokapäiväiseen elämään. Loukkaannuin kun häntä ei tuntunut pätkääkään kiinnostavan mitä puhuin ( tältä on tuntunut monesti ennenkin) ja jotenkin tilanne meni siihen että lähdin sanomatta mitään. Hän tuli perään karjumaan ja huutamaan Haista ***** jonka jälkeen poistuin paikalta ja annoin olla. Muutama tunti tästä kun yritin mennä selvittämään asiaa, sainkin kuulla olevani vaikka millainen ihminen ja häntä ahdistaa ja stressaa minun toimintani tai toimimatta oleminen. Yritin selvittää asiaa ja unohtaa sen oman mielipahani, koska tämä ihminen todella on äärettömän läheinen ja tärkeä sekä minulle että perheelleni.
Eipä siitä mitään tullut, minä kuulemma vaan kiellän kaiken ja jankkaan.
Ongelma tässä on se, että olen hänen kanssaan samassa työssä ja päivittäin pakosta yhdessä. Kun sitten väsyneenä kaikkeen siihen kuulemaani ehdotin, että olisiko parempi mikäli vaihtaisin työpaikkaa jotta ystävyys sitten säilyisi, hän suuttui entisestään ja sanoi että jos sen teen loppuu kaikki siihe.
Nyt on todella paha ja hämmästynyt mieli, mitä ihmettä tässä pitäisi tehdä?
jos tämän jälkeen jatketaan töissä ja tämmöinen tunnelma jatkuu, on se aika kauheaa varmaan molemmille. Mutta jos lähden muualle töihin, niin toteutuuko tämä että sitten ei olla enään ystäviä. En nyt kuitenkaan haluaisi menettää tätä ihmistä mutta en myöskään jatkaa samassa työssä, etenkään kun rupeaa tuntumaan aikamoiselta kiristykseltä.
Neuvoja? joku? mitä ihmettä tässä pitäisi tehdä
Eipä siitä mitään tullut, minä kuulemma vaan kiellän kaiken ja jankkaan.
Ongelma tässä on se, että olen hänen kanssaan samassa työssä ja päivittäin pakosta yhdessä. Kun sitten väsyneenä kaikkeen siihen kuulemaani ehdotin, että olisiko parempi mikäli vaihtaisin työpaikkaa jotta ystävyys sitten säilyisi, hän suuttui entisestään ja sanoi että jos sen teen loppuu kaikki siihe.
Nyt on todella paha ja hämmästynyt mieli, mitä ihmettä tässä pitäisi tehdä?
jos tämän jälkeen jatketaan töissä ja tämmöinen tunnelma jatkuu, on se aika kauheaa varmaan molemmille. Mutta jos lähden muualle töihin, niin toteutuuko tämä että sitten ei olla enään ystäviä. En nyt kuitenkaan haluaisi menettää tätä ihmistä mutta en myöskään jatkaa samassa työssä, etenkään kun rupeaa tuntumaan aikamoiselta kiristykseltä.
Neuvoja? joku? mitä ihmettä tässä pitäisi tehdä