"aloittaja"
Olen raskaana, ja olen todella iloinen asiasta. Olemme 'yrittäneet' mieheni kanssa tulla raskaaksi ekan jälkeen ja nyt tärppäsi. Nykynen muksu on 8kk, eli ikäeroa tulee heillä olemaan 1,5vuotta. Ongelmana on siskoni, joka on nyt myös raskaana. Hän on niin sitä mieltä että meidän ei pitäisi hankkia lisää lapsia juuri nyt, syystä tai toisesta, ja hän on ainut joka siis ajattelee näin. Sanoi että olemme niin typeriä jos hankimme nyt toisen. Äitini ja toinen siskoni kyselee harva se päivä että koska tulee nro. 2 koska kaikki on mennyt niin hyvin ensimmäisen kanssa, ja me olemme mieheni kanssa sanoneet alusta asti että haluamme lapset pienellä ikäerolla. Mua harmittaa ihan törkeän paljon tän vanhemman siskon sanat. Toivoisin niin että kaikki olisivat samalla aaltopituudella ja tukisivat tätä asiaa.
Nyt kuitenkin jostain syystä annan tämän raskaana olevan siskon sanojen painaa liikaa mieltäni, ja otan ihan kamalasta paineita, en tiedä miten kertoisin hänelle, koska en HALUA kuulla hänen ensireaktiotaan, vaan tahtoisin että hän saisi rauhassa sulatella ennenkuin tarvitsee kohdata minut. Miten sanoisitte hänelle asiasta?
Nyt kuitenkin jostain syystä annan tämän raskaana olevan siskon sanojen painaa liikaa mieltäni, ja otan ihan kamalasta paineita, en tiedä miten kertoisin hänelle, koska en HALUA kuulla hänen ensireaktiotaan, vaan tahtoisin että hän saisi rauhassa sulatella ennenkuin tarvitsee kohdata minut. Miten sanoisitte hänelle asiasta?