EiVaanJaksa
en usko et kellään muulla voi olla yhtä hankala vauva (nyt 10kk) ku meillä. tämä "santeri" ei syö, nuku, ei kelpaa mikään, kiukuttelee yöt ja päivät. ainoa syötävä mikä kelpaa, on leipä, jugurtti ja maito. nytki sillä maito pullo kädessä ku yritän taas vaihteeks yrittää syöttää nii ei varmasti syö vaikka kui ois nälkä. niin sen takia maitoa annoin ku nälkää raivosi enkä vaan jaksanu kuunella sitä ainaista huutamista ja kitinää joten maitopullo oli ratkaisu.heti oon antamassa maitoa ku en vaan muuta ratkaisua jaksa miettiä enää, kaikki vaihtoehdot kokeiltu, mut mikään ei tälle tyytymättömälle juntturalle kelpaa. ois ihanaa ku rakas lapseni ois "kunnolla" eikä aina sitä kiukkua. yöllä ei nukuta ku sillon on huutoaika taas vaihteeksi. ite oon mielettömän väsyny tähän \|O mieheni ei tajua kuin raskasta tämä on, sanoo vaan et mikä sulla on ollessas, eihän sun tarvi ku olla vaan. on miehenikin kyllä öihin väsynyt. hoitoon hän ei halua lasta yöksi antaa, on kuulemma sit iltaisin tylsää. oon yrittäny tuhannesti jutella mieheni kans ja ulkopuolisten kans, mut kukaan ei tajua/usko!! lapseni ku on niin aurinkoinen ku ulkopulinen vieressä.... ja näin....toivottavasti joku voi jotain neuvoja mulle tähän tilanteeseen antaa!!