Hampurilaiset itsetehtynä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lauantai illaksi herkkuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lauantai illaksi herkkuja

Vieras
Antakaas vinkkejä mitä laitatte täytteeksi. Teettekö kastikkeet ja pihvit itse? Jos teette niin laittakaas reseptejä. Jos valmiita käytätte niin minkä valmistajan.

me on tehty pihvit itse simppelisti niin, että naudan paistijauhelihasta taputellaan ohuet pihvit ja paistetaan pannulla. mausteeksi aromisuolaa paiston yhteydessä. kastikkeeksi on käytetty vaan majoneesia (rainbow).

Pihvit tehdään itse, naudan jauhelihasta ja mausteeksi vaan jauhelihamaustetta. Täytteeksi sipulia, sinappikurkkusalaattia, cheddaria, ketsuppia, tomaattia, salaattia, munaa, hampurilaiskastiketta ja tietysti ne pihvit. Seuraava ongelma onkin miten sen saa syötyä kun se on niin täynnä :whistle:

Ostetaan kaupasta valmiita kebabhampurilaisia. paistetaan kebablastut pannulla. väliin lisäksi sipulia, salaattia, ananasta, tomaattia, cheddarjuustoa, valkosipulimajoneesia ja paistettua kananmunaa. Just aattelin ehdottaa miehelle, et lähdetään kauppaan hakemaan tarpeet ku ei olla nyt vähään aikaa noita tehty.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Pihvit tehdään itse, naudan jauhelihasta ja mausteeksi vaan jauhelihamaustetta. Täytteeksi sipulia, sinappikurkkusalaattia, cheddaria, ketsuppia, tomaattia, salaattia, munaa, hampurilaiskastiketta ja tietysti ne pihvit. Seuraava ongelma onkin miten sen saa syötyä kun se on niin täynnä :whistle:

:p kuulostaa hyvältä.

Pihvit nauta-sika jauhelihasta ja vähän pippurisekoitusta sekä jauhelihamaustetta
Ja kaupasta valmiit sämpylät

Väliin sitten mm. ananasta, cheddaria, tomaattia, kurkkusalaattia, kananmunaa yms :p

pihvit pakastimesta ja grillataan ne..
täytteeksi:
*kananmunaa
*paistettua sipulia :p
*juustoa
*kurkkusalaattia
*majoneesia+ketsuppia
*chilikastiketta(24%)
ja ne sämpylät käytetään pinnalta siin grillissä että tulee rapeampi.

Yhteistyössä