Hampaidenvalkaisu kotona ja muita kauneuskikkoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mei"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mei"

Vieras
Pakko laittaa tällainen mainostus,anteeksi huono otsikko :)

Rahaa ei ole ylimääräistä mutta kellertävät hampaat ovat häirinneet aina.Lisänä siinä vielä huono purenta (yläpurenta)..
Tilasin Crest 3d whitestips-valkaisun netistä,maksoi ehkä 40 e.
Nyt puolet pakeista käytetty (yhteensä 14 liuskaa), ja eron huomaa jo!

Ei vihlo,helppo käyttää! veikkaanpa että saan valkoiset hampaat kun liuskat on käytetty loppuun!

Onko muilla hyviä kikkoja,kun rahaa ei ole ylimääräistä?

Teelusikallinen ruokasoodaa ja teelusikallinen vettä, purskuttele, älä harjaa, maltillisesti pari kertaa kuussa. Ei valkaise, mutta poistaa pinttyneen lian ja sen aiheuttaman keltaisuuden. Liika käyttö syövyttää kiilteen, mutta maltillinen käyttö on hellävaraisempaa kuin monet valkaisevat tahnat.

Katoaisko se harmaa iho tupakanpolton lopettamisella? Ruokasoodalla voi tehdä kemiallisen kuorinnankin.
Itse kuorin ihoni sokeriöljysitruunamehuseoksella ja hyvin toimii.

Olisko kellään neuvoa kihartuville ja siksi hapsottaville hiuksille?

Ei mulla mitään kikkoja ole, mutta tulin vain sanomaan että crest whitestripsit ovat kyllä suurin rakkauteni! Ne todellakin toimii täydellisesti ja tosi edullisetkin mun mielestä ovat, kun miettii kuinka valkosen hymyn niillä oikeesti saa! :) Eikä mullakaan oo ikinä pahemmin vihlonu ne. :) Käytän nykyään myös ainoastaan crestin hammastahnaakin :) Ja porukalta oikeesti tulee kommenttia et "ei hitto sulla on valkoset hampaat!". Itseluottamuskin kasvaa. Okei nyt lopetan. :D

[QUOTE="hile";29453429]Katoaisko se harmaa iho tupakanpolton lopettamisella? Ruokasoodalla voi tehdä kemiallisen kuorinnankin.
Itse kuorin ihoni sokeriöljysitruunamehuseoksella ja hyvin toimii.

Olisko kellään neuvoa kihartuville ja siksi hapsottaville hiuksille?[/QUOTE]

Entä jos ei polta tupakkaa ja silti on sellainen veltto ja "harmaa", eloton iho..?

Mitä mitä ?!? Mikä cfest (mikä lie) hampaiden kotivalkaisu ? Tahtoo kans... Mutta miten on... mulla jo nyt todella vihlovat hampaat ja siksi ei suositella hampaiden valkaisua hammaslääkärissä..........

CREST, varmaankin myydyimpiä hammashoitosarjoja ainakin Yhdysvalloissa, siellä kun myydään noita valkaisuliuskojakin ihan normimarketeissa, mutta Suomesta niitä ei saa kuin netin kautta tilaamalla.

Ja ne toimii, ihan oikeasti, käytin puoli pakettia vaikka suositeltiin kaikkia liuskoja käytettäväksi, mutta pelkäsin että tulee jo liian valkoinen jenkki-hymy. Teen sitten vuoden kuluttua ekasta sen uuden valkaisun sillä toisella paketinpuolikkaalla.

Vihloville hampaille ei kyllä mitään valkaisua suositella, ja noissakin muistaakseni siitä varoitetaan. Mulla ei kyllä vihlontaa noista aiheutunut.

Yhteistyössä