Hampaiden pesu..?

Meillä tyttö 1v1kk ei myöskään anna pestä hampaitaan, vaikka tarjoaa oman harjan käteen. Jossain vaiheessa huomasin, että sylissä ei anna pestä, mutta kun laitan lattialle istumaan, niin saan ainakin sutaistua vähän... loruja ja muita höpsötyksiä oon kans kokeillu, ilman kummempaa innostusta. Ekat hampaat kun puhkesi kesällä, niin likka oli aivan innoissaan pesusta - suuttui kun harjaaminen loppui!! Näin ne kaudet vaihtelee.
Jos vinkkejä löytyy niin mielelläni otan myös vastaan:)
 
juuliska
meillä poitsu 1v9kk haluaa aina oman harjan ja pesee mielellään!alkuun ei suostunut avaan suuta mutta ku itse pesi niin kyl rupes poikaa kiinnostaan myös!aina olis nykyään pesemäs. ;)
 
Meillä kanssa vaihtelee. Alussa antoi pestä, äkkiä stoppas, eikä antanutkaan pestä. Sitten siirryin "potalla pesuun". Hetken antoi pestä siinä, mutta sitten halusikin itse pestä. Kehun kovasti aina miten hyvin osaa itse pestä ja niin hän jaksaa pestä. Ja kehoitan laittamaan harjaosaa suuhun, nimittäin yleensä menee eka se varsi. ;) Joskus kyllä harja lentää kaaressa lattialle kehuista huolimatta. :D Mutta sitten pepun pesun yhteydessä vaatii saada hammasharjaa uudelleen ja annan vielä hänen pestä hampaitaan kun laitan vaippaa hoitopöydällä.

Tyty siis 1v5kk. :heart:
 
Meillä hampaiden pesu on tosi hankalaa. Mielellää lähtee pesemään mutta harja vain käy suussa, jos yritän harjata alkaa kamala vastustus. Yhdessä joskus olemme harjanneet niin että lapsi harjaa mun hampaita ja minä sen hampaita....
 
sele harmaana
Meillä pestiin vähän aikaa niin että minä pesin omat hampaat ja isi pesi pojan hampaat vieressä samaan aikaan. Nyt saa ihan kivasti pestyä hampaat ilman kitinöitä.
 

Yhteistyössä