Hampaasta lähti pala, onkohan lopustakaan enää hampaaksi :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kiva yllätys kun aamupalaa söin, niin puolet hampaasta lähti irti ja huomiseen asti pitää odottaa hammaslääkäriin pääsyä.
Hampaassa oli ennestään pieni musta piste, elikkä reikähän siinä oli, mutta vuosi sitten hammaslääkäri ei pitänyt sitä mitenkään akuuttina reikänä, kun kävin paikkauttamassa pahimmat tapaukset. Nyt sitten lähti puolet hampaasta pois ja näyttäisi siltä, että siellä hampaan sisällä on reikä tehnyt tuhoja ja haurastuttanut hampaan.
Mulla vaan noi hampaat ei mitenkään reagoi tuollaisiin, ei koskaan kipuile tai muutakaan. Nytkään tota hammasta ei koske.

Olet syödessäsi varovainen ja huomenna sitten lääkäriin. Paska juttu etteivät tutkineet tarkemmin vuosi sitten : / Mutta mulle ainakin on onnistuttu väsäämään paikka hampaaseen josta oli vain osa jäljellä, toivottavasti sullakin näin.

Mulla on paikattu yksi jos toinenkin hammas ja kaikki on varmaan pinnoitettu. Tuon hampaan viereinen hammas paikattiin viime vuonna, mutta ilmeisesti tuo ei vaikuttanut pahalta, tosin onni on se, että ei ole etuhampaasta kyse.
Nyt pitää opetella syömään toisella puolella, tarvii ihan ajatusta mukaan tuohon syömiseen :)

Eniten tässä ärsyttää se, että rahaa ei muutenkaan ole liiaksi, niin sitten tulee tällainen, ei ihan halpa keikka, kun yksityisellä käyn. Terveyskeskukseen mua ei saa menemään.

Yhteistyössä