hampaanpoistosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höplä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höplä

Vieras
heissan,kävin tänään hammaslääkärissä koska pari paikkaa lähtenyt pois ja sieltä rupes vuotaa pahanhajusta nestettä niin toises ei ollu kun juuria jäljellä hui kauhistus ja nyt menen maanantaina poistattamaan ne niin hammaslääkäri sanoi et siitä pitää antaa sairaslomaa,oottako teki saanu ja montako päivää

Multa on hammas otettu pois (kuudes hammas ylhäältä) pari vuotta sitten. Olin tuolloin äippälomalla, mutta ei sen kummemmin mitään pitänyt varoa, että en usko, että mitään sairaslomia olisi moiseen annettu.
Mutta jos työläiset tietää.

oon minä ainaki saanu paripäivää ku poistettiin viisaudenhammas.. Ensinnäkin hampaan poiston jälkeen ei sais pariin päivään nostella mitää raskasta ja jouduin ainaki syömään vahvoja kipulääkkeitä pari päivää.

Saattaa kyllä saada sairaslomaa jos pitää tikkejä laittaa tai on muuten ollut hankalassa paikassa ja hankala poistaa. Kyllä tuollasesta ihan hyvin saattaa olla pari päivää jotain särkyjä tms.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Multa on hammas otettu pois (kuudes hammas ylhäältä) pari vuotta sitten. Olin tuolloin äippälomalla, mutta ei sen kummemmin mitään pitänyt varoa, että en usko, että mitään sairaslomia olisi moiseen annettu.
Mutta jos työläiset tietää.

::::::::::::::::::::)no niin on multaki joskus takimmainen hammas otettu niin ei mulle mitään sairaslomaa kirjoitettu.siivoustyötä teen niin kaipa sit sen takia sanoin vain hammaslääkärille et ei mua sairasloma haittaa empä oo sairaslomilla ollu

Yhteistyössä