Hammasvaurio??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mari

Vieras
Jos joku kilti voisi heti vastata?? Oon niin hermostunut, tyttö 3-v löi tänään toisen yläetuhampaansa lujaapuistossa, nyt yläien ja nenänalunen ihan turvoksissa, ja toinen yläetuhammas ihan hiukan heiluu kokeiltaessa. Etu hampaat myös puruarat. Voi kamalaa sentään. Huomenna lääkäriin, mutta voiko tuo heiluminen vielä lakata??

Mulle kävi 5 vuotiaana samoin et löin etuhampaani ja se jäi vähä heilumaan. Se meni ajan kanssa siniseks ja tökötti siinä sit sinisenä kunnes se sit joskus lähempänä 7 vuojen ikää lähti pois ja pitkään sai ootella et kasvo uus hammas tilalle.

mulla on käsitys että voi viel kiinnittyä takas. meilllä 1,5vnä kaatui ja ikeneen tuli haava hampaan yläpuolelle ja juuri näkyi. sanottiin että hammas voi tummua siis mennä kuolioon mut tavoite on ettei tarviis poistaa tai voi tulla purentavirhe myöhemmin tms. ja kannattaa pyytää vakuutusyhtiölle todistus, meille voi esim tulla ton juurihaavan takia rautahampaaseen värivirhettä tms

Kiitos vastauksista, nyt tytön nukkuessakin kävin kurkkimassa hänen suushunsa...ihan kuin se siitä joksinkin tulisi. Yhä ien vuotaa hiukan, ja ihan vähän hammas heiluu. Voi voi, niin ikävää.

Yhteistyössä