hammaslääkäristä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leukistinen aksolotli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leukistinen aksolotli

Vieras
Mä kävin pitkään vakituisella hamppilääkärillä, mutta sitten se vaihtoi toimitiloja, niin mä sit vaihdoin toiseen hamppilääkäriin.

Viimeksi tää uusi hammaslääkäri sitten sanoi, et yksi vanha paikka oli irronnut ja sanoi korjaavansa sen. Siitä lähtien se on vihlonut. Mua alkoi epäilyttää, kun mulla on semmonen pelko, että hammaslääkäri ei ehkä huomaisi, jos mulla ois reikiä, joten menin takaisin sille vanhalle hammaslääkärille ja kerroin, että se uusi paikka vihloo. Se sanoi, että sen paikan alla näkyy reikä röntgenkuvassa.

Onko se uusi hammaslääkäri siis tehnyt ihan sutta? Muutenkin se oli jättänyt paikat ihan karheiksi, niin, et hampaat tuntuu likaiselta. Ärsyä, jos pitää oikeesti pelätä, ettei hoideta kunnolla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eikä se poistanut hammaskiveekään kovin tarkasti. Tästälähin käyn enää sillä vahalla vakkari hamppilääkäri sedällä. Sillä oli joku hieno soodasysteemi, millä puhallettiin soodaa hampaan pinnalle ja se hioi ja silotti hampaan pintaa samalla.

Kylhän se reikä siinä periaatteessa pitäis huomata, mutta jos ei oo röntgenkuvia otettu niin ei välttämättä nää pelkällä silmällä.. Mut tietty pitäis ottaa kuvat jos on jotain epäilystä, ilmeisesti uudella hammaslääkärillä ei ollut, ajatteli varmaan normilohkeamaksi.

Jos oisin sä niin menisin sille vakituiselle lääkärille, kaikkien kannalta kivempi, että käy sellasella jonka hoitoon luottaa.:)

Kylhän se reikä siinä periaatteessa pitäis huomata, mutta jos ei oo röntgenkuvia otettu niin ei välttämättä nää pelkällä silmällä.. Mut tietty pitäis ottaa kuvat jos on jotain epäilystä, ilmeisesti uudella hammaslääkärillä ei ollut, ajatteli varmaan normilohkeamaksi.

Jos oisin sä niin menisin sille vakituiselle lääkärille, kaikkien kannalta kivempi, että käy sellasella jonka hoitoon luottaa.:)

Niin siis siinä oli ennestään tosi vanha paikka. Ja se uusi lekuri otti kuvat ja sanoi, että paikka on irti. Ja jätti sitten reiän sen uuden paikan alle. Kivaa ku se ois siel muhinut.

Eikä se poistanut hammaskiveekään kovin tarkasti. Tästälähin käyn enää sillä vahalla vakkari hamppilääkäri sedällä. Sillä oli joku hieno soodasysteemi, millä puhallettiin soodaa hampaan pinnalle ja se hioi ja silotti hampaan pintaa samalla.

Ymmärrän että olet tarkoituksella valinnut tuon naivistisen kirjoitustyylin, mutta en pysty kommentoimaan enempää aikuiselle ihmiselle joka kertoo _vakkari hamppilääkäri sedästä_ :D

[QUOTE="vieras";22942616]Ymmärrän että olet tarkoituksella valinnut tuon naivistisen kirjoitustyylin, mutta en pysty kommentoimaan enempää aikuiselle ihmiselle joka kertoo _vakkari hamppilääkäri sedästä_ :D[/QUOTE]

mut se on hei kiva setä! Ruskeet ystävälliset silmät.:D

Yhteistyössä