Hammaslääkärillä puudutetaan, mitä se sisältää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Iida

Vieras
Siis kun hammaslääkärillä pyydän puudutetta, niin onkos niitä montaakin erilaista? Kun se paikka missä yleensä aina käyn, niin puudute tekee tehtävänsä ja olo normaali. Mutta kun oon käynyt pari kertaa eräässä toisessa paikassa, niin siitä puudutteesta tulee jotenkin ihme olo, sellainen "höntti" ja menee koko kropan läpi sellanen outo tunne. Vaikea selittää, mut musta se oli jotenkin kummallista. Mainitsin viimeksi, et oli hassu olo ja lääkäri vaan totesi et jos jännitin vain paljon. Kaveri kertoi, että hänellä se puudute teki sellasen "kiihtyneen" olon, siis että sydän löi nopeammin ym.

En osaa sanoa onko erilaisia, mulla meni kerran tippa sitä verenkiertoon ja sydän hakkas minuutin jotain yli 200. Mutta se meni ohi eikä ollut mikään allerginen reaktio tms.

tiedän, mulle se puudute tekee tosi ihme olon.. siinähän on adrenaliinia ja se saa sydämen hakkaamaan hetkeks hulluna, sit tulee ihme horkka... lekuri väitti että vaan jännitän, eipä ollu niin, mä vaan tärisin, ihan ku epiduraalista..karsee olo

Elikä se toinen paikka oli sitten varmaan juuri sellanen, missä käytettiin puudutetta mikä sisältää adrenaliinia. Ja se missä yleensä käyn, niin käyttää nähtävästi toisenlaista puudutetta. Toi adrenaliini ei tee kyllä mitään hyvää oloa...

Uusimmat

Yhteistyössä