Hammaslääkäri tampereella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hammaslääkärikammoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hammaslääkärikammoinen

Vieras
Luin tamperelaisesta / tori lehdestä että tääl tampereella olis mahdollista mennä hammaslääkärille niin että he nukuttavat suun hoidon ajaksi.
Onko tästä kellään kokemusta ?
Mulla on kamala hammaslääkäri kammo en kestä ollenkaan kuulla mitä suussani tehdään.
Nyt on niin kipeä ala poski hammas että pakko olis varmaa varata aika =(
Nii ja oon 23v ja kolmen lapsen äiti, vauva kuume taas olis mut ensin pitäis kyl suu saada kuntoon mut ennemmin revin itse hampaat pois kun menen lääkäril ellei se sit nukuta etten varmasti tiedä koko hommasta mitää.

Mulla on kokemusta..

Mut on nukutettu yhteensä 4 kertaa. Kolme niistä eri paikkakunnalla asuessani ja ollessani alaikäinen eli niistä ei maksuja minulle koitunut. Yhden kerran, vuonna 2002 jouduin maksamaan itse ja se operaatio tehtiin Tampereella Hammassairaala Oralissa. Tuolloin paikattiin reikiä eikä mitään sen kummempaa. Kelakorvausten jälkeen hinnaksi jäi n. 2800euroa.

Sen jälkeen piti kerran käydä päivystyksessä lohjenneen hampaan kanssa ja kokemus oli yllättäen niin hyvä, että en oksentanut pelosta yms mitä olen siis tehnyt aikaisemmin.. :| Tuo hammaslääkäri oli Susanna Ahonen. Sen jälkeen jouduin/pääsin kaupungin jonoon ja kuin lottovoittona pääsin kaupungin ostopalveluna Plusterveys Hämeensuuhun Kari Venholle. Ja sen jälkeen ei ole tarvinnut hammaslääkäriä pelätä!!

Yritä ensin vaikka yksityistä kautta päästä Venholle ennenkuin lähdet maksamaan itseäsi kipeäksi.. Eikä se nukutus niin helppohomma ole sen suhtee, että siinä ei pystytä samalla tavalla laittamaan purentaa kohdalleen kun ne ei voi sanoa sulle, että "purepa hampaat yhteen niin katotaan missä on korkea kohta paikkauksen jäljiltä.." ;)

Ymmärrän kyllä täysin pelkosi. Mulla se oli ainakin ihan invalidisoiva. Ja mitään muuta terveydenhuoltoon liittyvää en pelännyt tai pelkää vieläkään.

Yhteistyössä