Hammasimplantti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ulkosuomalainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"ulkosuomalainen"

Vieras
Osaisiko kukaan suositella Helsingista tai lähiseuduilta hyvää hammaslääkäriä poskihampaan hammasimplanttia varten. Ja jos joku vielä tietäisi missä hintaluokassa moiset ovat, olisin kovin kiitollinen. Yritin jo googlettaa, mutta laihoin tuloksin. Kiitokset jo etukäteen!

Hammasimplantit maksanevat paristatuhannesta eurosta ylöspäin. Omani (alaposkihammas) maksoi melkein tasan kaksi tonnia, mutta sain aloitusröntgenkuvat tarjouksen takia ilmaiseksi, niistä olisi muuten tullut parisataa lisää. Oralilla on joskus näitä tarjouksia, kannattaa seurata. Helsingin toimijoista mulla ei ole tietoa, mutta omani tehtiin Oral-hammaslääkäreillä Tampereella ja olin todella tyytyväinen.

Minäkin suosittelen Oral-ketjua. Mulla operoitiin yläetuhammas Hyvinkäällä ja meni hienosti niin aikataulujen kuin hoidonkin kanssa. Kokonaiskustannukset oli ehkä 2000 eur paikkeilla.

Jos olet valmis matkustamaan pari kertaa Unkariin, saat implantin enemmän kun puolet halvemmalla. Vaikka (nykyään aika edulliset) lennot ja hotelli päällä, voit säästää pari implantin kohdalla n. 2000 euroa! En tiedä paljon muista klinikoista ulkomailla, mutta tämän Oxygen Medical Suomi voin lämpimästi suositella. Klinikalla työskentelee todella päteviä lääkäreitä, ja suurenmoinen wellness-, ja fitness osasto oli käytössemmä ilmaiseksi koko hoidon aikana. He toteuttavat myös kaikki implanttihoidot 3D CT tietokonetomografian avulla.

Yhteistyössä