hammalääkärien tarvikkeiden hinta ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

päätön

Tunnettu jäsen
22.07.2009
41 526
4 865
113
tietääkö kukaan mitä ne paikka-aineet ja muut tarvikkeet oikein maksaa. jommankumman hinta on melkonen, tarvikkeiden tai tuntihinnan työstä.

[QUOTE="...";24697755]Ja taas jotkut kouluttamattomat eivät ymmärrä.[/QUOTE]

en ole millään tavalla kouluttamaton, mutta hammaslääkäriksi en ole lukenu.
mitäs arvon tohtori sitten kertoo hintojen syyksi ?

älkää ymmärtäkö väärin, mä arvostan hammaslääkärin koulutusta ja työtä!

Siltikin se asiakkaan osa on kaamea... Mä oon onneksi löytäny hyvän lääkärin, joka ymmärtää miks mä lähes pyörryn sinne.

No maksaahan ne, sekä hammashoitajan palkka, välinehuoltotyö kaikkine laitteineen, se pelkka unit maksaa n. 25 000€ eli siis se tuoli missä istut ollessasi hoidossa ja välineitä pitää olla paljon, poranteriä yms. paikan kiilloutskupitkin on kertakäyttöisiä, puudutusaineet, matriisinauhat ja -pidikkeet, eri väriset paikka-aineet, rtg-kuvat ja laiteet ja sitten koko paikka eli vuokra. tms kulut.

[QUOTE="Hmm";24697802]No maksaahan ne, sekä hammashoitajan palkka, välinehuoltotyö kaikkine laitteineen, se pelkka unit maksaa n. 25 000€ eli siis se tuoli missä istut ollessasi hoidossa ja välineitä pitää olla paljon, poranteriä yms. paikan kiilloutskupitkin on kertakäyttöisiä, puudutusaineet, matriisinauhat ja -pidikkeet, eri väriset paikka-aineet, rtg-kuvat ja laiteet ja sitten koko paikka eli vuokra. tms kulut.[/QUOTE]

ei noitakaan tarvii joka vuosi ostella, tarkotan kalleimpia vehkeitä. oma hammaslääkäri alkaa olemaan +60 v ja koko ikänsä hampaita paikannu, silti ottaa saman rahan kun just alottanut yksityinen.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";24697770]älkää ymmärtäkö väärin, mä arvostan hammaslääkärin koulutusta ja työtä!

Siltikin se asiakkaan osa on kaamea... Mä oon onneksi löytäny hyvän lääkärin, joka ymmärtää miks mä lähes pyörryn sinne.[/QUOTE]

Minäkin, ciisareiden poistoissa. Käyn yksityisellä ja pelkoni huomioidaan. Saa istua tuolissa (pakottavat) ennen pois lähtöä. Harmaa ja kalpea, ikkuna auki ja jalat ylhäällä. Paikkauksiin en koskaan ota puudutusta, en edes juurihoitoihin, puudutus on kauheaa.

Yhteistyössä