G
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:tuulee sitä muuallakin =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:tuulee sitä muuallakin =)
Toki. Olis se outoa jos ei muualla tuulisi. Mietin vain et mistä toi sanonta on lähtöisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Liittyiskö asemakaavaan?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Liittyiskö asemakaavaan?
Eli tuulee vähän joka suunnalta?
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Data Center Site Directoriksiko mielit?
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:No en ole mittän tommosta tuulijuttua kuullut ikinä vaikka asun naapurikaupungissa. "Sekaisin kuin haminan kaupunki", sen olen kuullut. Ja se on aika yleinen sanonta. Haminalla ei käsittäkseni mene nyt mitenkään huippuhyvin, kun siellä on tää paperitehdasjuttu yms.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:No en ole mittän tommosta tuulijuttua kuullut ikinä vaikka asun naapurikaupungissa. "Sekaisin kuin haminan kaupunki", sen olen kuullut. Ja se on aika yleinen sanonta. Haminalla ei käsittäkseni mene nyt mitenkään huippuhyvin, kun siellä on tää paperitehdasjuttu yms.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:No en ole mittän tommosta tuulijuttua kuullut ikinä vaikka asun naapurikaupungissa. "Sekaisin kuin haminan kaupunki", sen olen kuullut. Ja se on aika yleinen sanonta. Haminalla ei käsittäkseni mene nyt mitenkään huippuhyvin, kun siellä on tää paperitehdasjuttu yms.
Ja luulen että toi sekojuttu tulee niistä liikennejärjestelyistä. Siellä on tosi vähän varoituskolmioita eli pääkadulla saa jatkuvasti väistellä oikealta tulevia. Mitä nyt olen siellä kävellyt, niin ei siellä mun mielestä tuule sen enempää kun muuallakaan. Kerran kävin tamperaan kaduilla, niin tuntu, että siellä tuulee kauheesti. Tulisko se sieltä näsijärveltä sitten? Mut voi olla että sattu olemaan sillä kertaa siten.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:No en ole mittän tommosta tuulijuttua kuullut ikinä vaikka asun naapurikaupungissa. "Sekaisin kuin haminan kaupunki", sen olen kuullut. Ja se on aika yleinen sanonta. Haminalla ei käsittäkseni mene nyt mitenkään huippuhyvin, kun siellä on tää paperitehdasjuttu yms.
Naapuri ei sitten ole kuullut että muuta toimintaa tulossa tilalle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:pää on kun haminan kaupunki, niin se sanonta menee B) ja asemakaavasta johtuu tää. täällä on tullu lusittua kohta 34 vuotta ja ihan jees paikka ollu. sisäänpäinlämpiävä kyllä mut mikäpä pienempi paikka ei ois. miksi kyselet?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:No en ole mittän tommosta tuulijuttua kuullut ikinä vaikka asun naapurikaupungissa. "Sekaisin kuin haminan kaupunki", sen olen kuullut. Ja se on aika yleinen sanonta. Haminalla ei käsittäkseni mene nyt mitenkään huippuhyvin, kun siellä on tää paperitehdasjuttu yms.
En kyllä ole seurannut. Nyt on vissiin nää oman tehtaan lomautukset tapetilla. Mitäs siellä on tulossa??? Kertokaa heti.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:No en ole mittän tommosta tuulijuttua kuullut ikinä vaikka asun naapurikaupungissa. "Sekaisin kuin haminan kaupunki", sen olen kuullut. Ja se on aika yleinen sanonta. Haminalla ei käsittäkseni mene nyt mitenkään huippuhyvin, kun siellä on tää paperitehdasjuttu yms.
En kyllä ole seurannut. Nyt on vissiin nää oman tehtaan lomautukset tapetilla. Mitäs siellä on tulossa??? Kertokaa heti.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:pää on kun haminan kaupunki, niin se sanonta menee B) ja asemakaavasta johtuu tää. täällä on tullu lusittua kohta 34 vuotta ja ihan jees paikka ollu. sisäänpäinlämpiävä kyllä mut mikäpä pienempi paikka ei ois. miksi kyselet?![]()
Ihan mielenkiinnosta =) Mies katsoi työpaikkaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:No en ole mittän tommosta tuulijuttua kuullut ikinä vaikka asun naapurikaupungissa. "Sekaisin kuin haminan kaupunki", sen olen kuullut. Ja se on aika yleinen sanonta. Haminalla ei käsittäkseni mene nyt mitenkään huippuhyvin, kun siellä on tää paperitehdasjuttu yms.
Ja luulen että toi sekojuttu tulee niistä liikennejärjestelyistä. Siellä on tosi vähän varoituskolmioita eli pääkadulla saa jatkuvasti väistellä oikealta tulevia. Mitä nyt olen siellä kävellyt, niin ei siellä mun mielestä tuule sen enempää kun muuallakaan. Kerran kävin tamperaan kaduilla, niin tuntu, että siellä tuulee kauheesti. Tulisko se sieltä näsijärveltä sitten? Mut voi olla että sattu olemaan sillä kertaa siten.
Öh... millä pääkadulla?
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:No en ole mittän tommosta tuulijuttua kuullut ikinä vaikka asun naapurikaupungissa. "Sekaisin kuin haminan kaupunki", sen olen kuullut. Ja se on aika yleinen sanonta. Haminalla ei käsittäkseni mene nyt mitenkään huippuhyvin, kun siellä on tää paperitehdasjuttu yms.
Öh... millä pääkadulla?
Heh heh. No mulla itelläkin on aika huono suuntavaisto, mut eiks siellä ole jotenkin niin, että ympyrältä lähteviltä vähän isommilta teiltä pitää aina väistää niitä pikkutieltä tulevia. Ja eiks se ole siellä myös keskustan ulkopuolella aika yleistä. Kun meidän kaupungissa on varotuskolmioita joka risteyksessä, niin siellä niitä ei tunnu olevan missään. Vai olenko erehtynyt? Eihän siellä mitään erityistä pääkatua ole kait, mutta kyllä nyt jotekin sen liikenteen olis voinut helpomminkin järjestellä.