M
mie
Vieras
Mitä liikkeitä löytyy keskustasta? Shoppailemaan ehkä menossa huomenna, mut en tunne keskustaa yhtää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:mä olin ihan hukassa koko kylässä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 2:onko siellä hiihtoloma nyt muuten?
Alkuperäinen kirjoittaja 2:onko siellä hiihtoloma nyt muuten?
Alkuperäinen kirjoittaja dosmi:H&m, seppälä, kappahl. Aikas kuollut se keskusta on.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja 2:onko siellä hiihtoloma nyt muuten?
kai sielläki on ku muuallaki eteläsuomessa on. En asu itse hämeenlinnassa. Menossa käymään vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja dosmi:H&m, seppälä, kappahl. Aikas kuollut se keskusta on.
Aha. Ei vissii kannata vaivautua sit.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja 2:onko siellä hiihtoloma nyt muuten?
kai sielläki on ku muuallaki eteläsuomessa on. En asu itse hämeenlinnassa. Menossa käymään vaan.
luulin että oli tämä viikko mutta ei ollutkaan vaan ens
Alkuperäinen kirjoittaja 2:Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:mä olin ihan hukassa koko kylässä![]()
kaupunki se on ja laaja sellainen kuitenkin
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:Alkuperäinen kirjoittaja 2:Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:mä olin ihan hukassa koko kylässä![]()
kaupunki se on ja laaja sellainen kuitenkin
olen ihastunut aulankoon ja viettänyt sielä monia viikonloppuja, eka kerralla tosiaan ei meinattu keskustan isoja kauppoja edes löytää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja dosmi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja dosmi:H&m, seppälä, kappahl. Aikas kuollut se keskusta on.
No ei ehkä...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja dosmi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja dosmi:H&m, seppälä, kappahl. Aikas kuollut se keskusta on.
No ei ehkä...
mikä siinä lähin hyvä shoppailupaikka? idea park?
Alkuperäinen kirjoittaja 2:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja dosmi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja dosmi:H&m, seppälä, kappahl. Aikas kuollut se keskusta on.
No ei ehkä...
mikä siinä lähin hyvä shoppailupaikka? idea park?
mitä etsit
Alkuperäinen kirjoittaja dosmi:ideapark on hyvä vaihtoehtoreilu puol tuntia ajelee sinne.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja dosmi:ideapark on hyvä vaihtoehtoreilu puol tuntia ajelee sinne.
onhan seki muuten sunnuntaina auki?
Alkuperäinen kirjoittaja dosmi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja dosmi:ideapark on hyvä vaihtoehtoreilu puol tuntia ajelee sinne.
aukee 12
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja dosmi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja dosmi:ideapark on hyvä vaihtoehtoreilu puol tuntia ajelee sinne.
aukee 12
kiitos sulle avusta!![]()