V
vieras
Vieras
Mikä on halvin e-pillerimerkki?
Paljonko maksaa 3kk? Minun nykyiset pillerit maksaa 25?/3kk, onko edullisempia?
Paljonko maksaa 3kk? Minun nykyiset pillerit maksaa 25?/3kk, onko edullisempia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kaaaaf:No, mä en itseasias tiedä noita hintoja.. Oon alottamas nyt e-pillerit ku seuraavan kerran tulee kuukautiset.. On siis niin kovat kivut mulla. oon ite vasta yläasteen viimesellä luokalla, ja mä saan puolen vuoden pilsut ilmaseks. Mun mielestä toi on aika halpa, mun äitillä tais olla 40/3kk? : o
Alkuperäinen kirjoittaja Santtu:No onpas ap:lla kalliit pilsut...
Itellä oli Cypretyl ja hintaa jäi 3x21 tbl, n. 5,5? itsemaksettava, muuten oli siis 9e.
Alkuperäinen kirjoittaja hilma:Ei ainakaan Yasmin, maksaa lähemmäs 40egee/kuukausi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hilma:Ei ainakaan Yasmin, maksaa lähemmäs 40egee/kuukausi
Eläpä nyt höpäjä... Yasmineita oon syöny jo monta vuotta, ja ne on sen noin 12 euroa kuussa.
Alkuperäinen kirjoittaja hilma:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hilma:Ei ainakaan Yasmin, maksaa lähemmäs 40egee/kuukausi
Eläpä nyt höpäjä... Yasmineita oon syöny jo monta vuotta, ja ne on sen noin 12 euroa kuussa.
Ups, nyt kyllä liioittelin! Tarkoitin lähemmäs neljäkymppiä kolme kuukautta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Santtu:No onpas ap:lla kalliit pilsut...
Itellä oli Cypretyl ja hintaa jäi 3x21 tbl, n. 5,5? itsemaksettava, muuten oli siis 9e.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Santtu:No onpas ap:lla kalliit pilsut...
kiitos, täytyy kysyä gyneltä vaihtoa kun ensi viikolla on aika![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Santtu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Santtu:No onpas ap:lla kalliit pilsut...
kiitos, täytyy kysyä gyneltä vaihtoa kun ensi viikolla on aika![]()
Cypretyl on sit sama, ku esim. Diane Nova tai Vreya.
eli jos meinaa kela-korvauksen niistä saada, ne pitää olla määrätty ihon hoitoon.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tarkoittaako reseptissä jos raksi on sairauden hoito -kohdassa että saa kelakorvauksen?
kylläAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tarkoittaako reseptissä jos raksi on sairauden hoito -kohdassa että saa kelakorvauksen?
up