Halvimmat e-pillerit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, mä en itseasias tiedä noita hintoja.. Oon alottamas nyt e-pillerit ku seuraavan kerran tulee kuukautiset.. On siis niin kovat kivut mulla. oon ite vasta yläasteen viimesellä luokalla, ja mä saan puolen vuoden pilsut ilmaseks. Mun mielestä toi on aika halpa, mun äitillä tais olla 40/3kk? : o

Alkuperäinen kirjoittaja kaaaaf:
No, mä en itseasias tiedä noita hintoja.. Oon alottamas nyt e-pillerit ku seuraavan kerran tulee kuukautiset.. On siis niin kovat kivut mulla. oon ite vasta yläasteen viimesellä luokalla, ja mä saan puolen vuoden pilsut ilmaseks. Mun mielestä toi on aika halpa, mun äitillä tais olla 40/3kk? : o

Siis 40euroa / 3 kuukautta. :)

Alkuperäinen kirjoittaja hilma:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hilma:
Ei ainakaan Yasmin, maksaa lähemmäs 40egee/kuukausi

Eläpä nyt höpäjä... Yasmineita oon syöny jo monta vuotta, ja ne on sen noin 12 euroa kuussa.

Ups, nyt kyllä liioittelin! Tarkoitin lähemmäs neljäkymppiä kolme kuukautta :)

No niin, nyt kuulostaa siltä hinnalta, mitä mäkin niistä maksan. :D

Saisivat kyllä olla halvempia, mutta en taida uskaltaa vaihtaa merkkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Santtu:
No onpas ap:lla kalliit pilsut...
Itellä oli Cypretyl ja hintaa jäi 3x21 tbl, n. 5,5? itsemaksettava, muuten oli siis 9e.

kiitos, täytyy kysyä gyneltä vaihtoa kun ensi viikolla on aika :)

Cypretyl on sit sama, ku esim. Diane Nova tai Vreya.
eli jos meinaa kela-korvauksen niistä saada, ne pitää olla määrätty ihon hoitoon.

No onpas ap:lla kalliit pilsut...
Itellä oli Cypretyl ja hintaa jäi 3x21 tbl, n. 5,5? itsemaksettava, muuten oli siis 9e.

kiitos, täytyy kysyä gyneltä vaihtoa kun ensi viikolla on aika :)

Cypretyl on sit sama, ku esim. Diane Nova tai Vreya.
eli jos meinaa kela-korvauksen niistä saada, ne pitää olla määrätty ihon hoitoon.

ahaa, ok. minulla nyt Minulet ja epäsäännölliseen kiertoon määrätty. onkohan kovin erilaiset nuo Cypretyl-pillerit?

just hain tänään yasminellet apteekista, 1 paketti mis on 3kk pillerit 39,36€ Taitavat olla kalleimmasta päästä =(
Vinkkinä kaikille, jos käytte Thaikuissa ni sieltä kannattaa ostaa muutama paketti, ite ostin ku siel olin, (oisko ollu Yasmin merkkisiä jotka on samoja ku noi Yasminellet) ja muistaakseni hinta oli n 2€ paketilta

itse käytän gestinylejä, 17 euroa 3 kk. aiemmin käytin yasminelleja mutta onneksi gyne oli fiksu ja mukava ja kertoi että turha köyhän on maksaa enemmän samasta tavarasta...

Tjaa, suhteellista tuo Mirenan halpuuskin... Mulle tuli ensin kohtutulehdus jonka jälkeen munasarjassa ollut endometriooma räjähti kasvamaan -> leikkaus -> yhtäjaksoiset menkat useamman kuukauden -> uusi leikkaus ja Mirenan poisto. Ei vaan sopinut mulle.

Yhteistyössä