Haluutteko nähdä jotain suloisinta? :D*meni jo*

Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Ihana :heart:

Mutta hyi sua kun tulit tänne kuvan lapsestas laittamaan ja kehuja kerjäämään sanoo kohta joku harmaa.
Itse en laittasi kuvaa lapsestani tänne.
Mielestäni lapsillani on intimiteettisuoja ja kuka muu sitä vaalisi kuin me vanhemmmat.

Kaunis poika ap:llä!

 
Alkuperäinen kirjoittaja mirah:
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Ihana :heart:

Mutta hyi sua kun tulit tänne kuvan lapsestas laittamaan ja kehuja kerjäämään sanoo kohta joku harmaa.
Itse en laittasi kuvaa lapsestani tänne.
Mielestäni lapsillani on intimiteettisuoja ja kuka muu sitä vaalisi kuin me vanhemmmat.

Kaunis poika ap:llä!
juh, onneksi sun ei tarvitsekkaan laittaa :)
Onhan tuo semmoinen sydänten murskaaja :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Ei me välitetä harmaista! Todella suloinen lapsi. =)
No ei tietenkään :saint:
On kyllä niin söpö tapaus että mähän voisin ryhtyä sen anopiksi joskus! :D Mulla olis katsos kaksi tyttöä, kumman vaan saa valita, molemmilla siniset silmät, vanhemmalla varsinkin ihan tumman siniset ja suuret kuin lautaset. :D Mitäs sanot, jokos aletaan suunnitella häiden väriteemaa? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Ei me välitetä harmaista! Todella suloinen lapsi. =)
No ei tietenkään :saint:
On kyllä niin söpö tapaus että mähän voisin ryhtyä sen anopiksi joskus! :D Mulla olis katsos kaksi tyttöä, kumman vaan saa valita, molemmilla siniset silmät, vanhemmalla varsinkin ihan tumman siniset ja suuret kuin lautaset. :D Mitäs sanot, jokos aletaan suunnitella häiden väriteemaa? :D
No mullakin ois vielä toinenkin poika, tosin jo 6v mutta todella isot simmut ja pitkät ripset löytyis :D
Aletaan toki, lienee jo paras tilailla jonkinlaista värikarttaa että kaikki on mahdollisimmat tip top B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Ja lippis tyylikkäästi sivulla! :) Missähän on ajatukset... Nätti kuva! :)
Mä luulen et ne on esikoisen jäätelötötterössä :D
kolmonen vetää tyylillä ;) Ja toi on helpompi noin kun ei tuu lippa silmille :saint:
No niin tietysti! Jäätelööööö.... :p
Mä sain pidättäydyttyä siitä ilosta ettei tää mun surkuhupaisa laihis kärsis kauheita tappioita :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Ei me välitetä harmaista! Todella suloinen lapsi. =)
No ei tietenkään :saint:
On kyllä niin söpö tapaus että mähän voisin ryhtyä sen anopiksi joskus! :D Mulla olis katsos kaksi tyttöä, kumman vaan saa valita, molemmilla siniset silmät, vanhemmalla varsinkin ihan tumman siniset ja suuret kuin lautaset. :D Mitäs sanot, jokos aletaan suunnitella häiden väriteemaa? :D
No mullakin ois vielä toinenkin poika, tosin jo 6v mutta todella isot simmut ja pitkät ripset löytyis :D
Aletaan toki, lienee jo paras tilailla jonkinlaista värikarttaa että kaikki on mahdollisimmat tip top B)
No joo, katsos tiedä vaikka saatais kaksoishäät aikaiseksi! Tai kahdet häät, mikä vielä parempi! :D Meidänkin vanhempi on jo 3v, että kyllä tuo kolmen vuoden ikäero on ihan hyvä. Hyvä suunnitella nää asiat etukäteen, ei lapset kuitenkaan ymmärrä hyvän päälle mitään.. B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No mullakin ois vielä toinenkin poika, tosin jo 6v mutta todella isot simmut ja pitkät ripset löytyis :D
Aletaan toki, lienee jo paras tilailla jonkinlaista värikarttaa että kaikki on mahdollisimmat tip top B)
No joo, katsos tiedä vaikka saatais kaksoishäät aikaiseksi! Tai kahdet häät, mikä vielä parempi! :D Meidänkin vanhempi on jo 3v, että kyllä tuo kolmen vuoden ikäero on ihan hyvä. Hyvä suunnitella nää asiat etukäteen, ei lapset kuitenkaan ymmärrä hyvän päälle mitään.. B) [/quote]

Niinpä, niinpä!
Onneksi me nyky mammat ollaan varsinaisia aktiiviäitejä :heart:
Olisi mulla toi tyttökin, mut se on jo koulussa ja vientiä riittää, plus sisua joten tuskin ottaisi mun valitsemaan ehdokasta :D
3v on ihan hyvä ikäero, mun pojut on hyvätapaisia ja kohteliaita :heart:
 

Yhteistyössä