Haluun mulatti vauvan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haaveilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haaveilija

Vieras
kun sanoin kaverille niin nauroi. Mä kyllä oon tosissani. Nyt oon etsinyt turkkilaista tai afrikkalaista miestä face bookista ihan "sillä silmällä". On niitä sit kertynytkin, yhtäkään en oo viel tavannut mut aion alkaa treffailemaan kun saan 2kg pois. Yhdellä tutulla on mulatti lapsi ja musta on kauniimpi kun suomalaiset lapset. Äidilleni tai muille en aio kertoa, sanon vasta kun oon raskaana että vauva on "beige". Kai ne sen tajuu sit. =)

Turkkilaisen kanssa et todellakaan saa MULATTIVAUVAA. Ellet satu löytämään sellaista sulttaanin haaremin mustaihoisten orjien (vai mitäneoli) jälkeläistä, joita Turkissa jonkin verran on.

Unohda naamakirja. Mene jonnekin ostarille ja bongaa somali.

Ja se 2 kg sitten on se raja että kelpaat?? No tää on taas sieltä... Oikeasti kait haluaisit vauvan ja se väri tulis sitten siinä sivussa, riippuen millaisen miehen kanssa sen vauvan teet. Huokaus.

Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija:
kun sanoin kaverille niin nauroi. Mä kyllä oon tosissani. Nyt oon etsinyt turkkilaista tai afrikkalaista miestä face bookista ihan "sillä silmällä". On niitä sit kertynytkin, yhtäkään en oo viel tavannut mut aion alkaa treffailemaan kun saan 2kg pois. Yhdellä tutulla on mulatti lapsi ja musta on kauniimpi kun suomalaiset lapset. Äidilleni tai muille en aio kertoa, sanon vasta kun oon raskaana että vauva on "beige". Kai ne sen tajuu sit. =)

ni meinaatko vaan sen lapsen tehä miehen kans ? vai ihjan seurustella lapsen syntymän jälkeenki?

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Turkkilaisen kanssa et todellakaan saa MULATTIVAUVAA. Ellet satu löytämään sellaista sulttaanin haaremin mustaihoisten orjien (vai mitäneoli) jälkeläistä, joita Turkissa jonkin verran on.

Unohda naamakirja. Mene jonnekin ostarille ja bongaa somali.

Kyl mä ainakin saisin, ite oon vaalee ja turkkilaiset miehet on tummia.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Kyl mä ainakin saisin, ite oon vaalee ja turkkilaiset miehet on tummia.

Mäkin oon vaalee ja mulla on turkkilainen mies. Lapset eivät ole mulatteja, kummallakaan ei oo edes ruskeita silmiä.
mä ainakin valitsen tumman ja ruskeesilmäsen miehen ettei tulisi liian vaaleaa lasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Entinen lihava:
Hyvä että pudotat tuon 2kg, mustat miehet ei tykkää lihavista...

Itse asiassa kannattaa lihottaa itseään. Mustat miehet tunnetusti tykkää vähän reilummista naisista. Persettä ja tissejä pitää olla.

mä ainakin valitsen tumman ja ruskeesilmäsen miehen ettei tulisi liian vaaleaa lasta.

Joo, kantsii valita joku tosi tumma turkkilainen. Sellainen 'kapkara'.

Mulla on vihreesilmäinen versio, niitä on vähän vaikeempi löytää.

Mulla on turkkilaisen kanssa lapsi,isä on kyllä tumma,mutta ei poika ole mikään mulatti aika vaalea ihoinen on :D Eli turkkilaisen kanssa ei saada kyllä mitään mulatti vauvoja,kannattaa etsia vaikka afrikasta sitä miestä.

:D Meillä muksut on: vaaleahiuksinen ja vihreäsilmänen, tummahiuksinen ja ruskeasilmäinen sekä vaaleahiuksinen ja ruskeasilmäinen.... vaikka isukilla onkin mustat hiukset ja ruskeat silmät. Ei ne geenit aina vaan siltä mieheltä tule. :xmas:

saa kul...ia kotimaisilta? Voisi olla omemmat lapsetkin, kun peilistä kattoo tosiaanki niiden tuleva äiti. Ei sitte tarvi ihmetellä kuka niiden isä on, onko sama kaikilla vai annakko kaikille?

Alkuperäinen kirjoittaja eksä :
saa kul...ia kotimaisilta? Voisi olla omemmat lapsetkin, kun peilistä kattoo tosiaanki niiden tuleva äiti. Ei sitte tarvi ihmetellä kuka niiden isä on, onko sama kaikilla vai annakko kaikille?

Saisin tietty mutta en halua vaaleehapsista lasta.
Ihon haluan olevan maitokahvin värinen, sellanen suunnilleen kuin Lola Odisogalla.

Yhteistyössä