Potkasin eilen niin perkeleesti nojatuolia vahngossa.
Tänään siitä on tullut oikein kaunis ilmestys.
Tänään siitä on tullut oikein kaunis ilmestys.
meinasin just sanoo samaa!Alkuperäinen kirjoittaja ...:höh, ei ollut edes paha...
Auts! Yhtä nätti kun mun pikkuvarvas oli sen jälkeen kun sen pamautin lentolaukkuun. Onneksi tais olla vain kudosvaurio rusahduksesta huolimatta ja parani ajan kanssa. Oli kyl uskomattoman kipeä.Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:no ei siinä mitään irtopaloja sentään roiku. huomatkaa, naapurin varbakin on hieman alkanut vihertää.
no joo, ei tuolla kyllä astumaan kykene. Onpahan hyvä syy taas makoilla sohvalla päivät pitkät.Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Auts! Yhtä nätti kun mun pikkuvarvas oli sen jälkeen kun sen pamautin lentolaukkuun. Onneksi tais olla vain kudosvaurio rusahduksesta huolimatta ja parani ajan kanssa. Oli kyl uskomattoman kipeä.Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:no ei siinä mitään irtopaloja sentään roiku. huomatkaa, naapurin varbakin on hieman alkanut vihertää.
Mee lääkäriin se voi olla veritulppa.Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:Hui, aika nätti Mulla on pohkeessa ollu kohta 2 viikkoa iso musta mustelma. Ihmetyttää pikkasen et miksei se mee pois ja mistä helkatista se on yleensä tullu.