haluu seksiä !

Sazi
Samoin. Ennen raskautta sekstailtiin 6-7 kertaa viikossa, vaikka mies oli vain 3 päivää viikossa kotona.
Nyt ei oo sekstattu enää moneen kuukauteen, vaikka jo kk synnytyksestä. Mies ei vaan taida haluta mua enää :( Eikä syynä ole ainakaan kilot, ku olen jo 8 kiloa laihempi ku ennen raskautta...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2006 klo 20:06 Sazi kirjoitti:
Samoin. Ennen raskautta sekstailtiin 6-7 kertaa viikossa, vaikka mies oli vain 3 päivää viikossa kotona.
Nyt ei oo sekstattu enää moneen kuukauteen, vaikka jo kk synnytyksestä. Mies ei vaan taida haluta mua enää :( Eikä syynä ole ainakaan kilot, ku olen jo 8 kiloa laihempi ku ennen raskautta...
Hmmm. Oliko miehesi mukana synnytyksessä?? Jospa hän pelkää vielä satuttavansa sinua koska synnytys on tuoreena muistissa. Kaikille isille synnytyksessä mukana oleminen ei ole positiivinen kokemus vaan siitä saattaa syntyä trauma joka vaikuttaa eritoten seksuaalisuuteen. Puhu miehesi kanssa! :flower:
 
liika on liikaa
Eikös kellään muulla ole sitten ylitarjontaa? Meinaan kun meillä äijä aukoo päätä puoli päivää ja kuvittelee ja toivoo, että emännällä ois sitten pannu kuumana ja valmiina iltasella. \|O \|O Menis joskus itseensä...kyllästyttää, todellakin!!
 
Mies
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.08.2006 klo 23:57 liika on liikaa kirjoitti:
Eikös kellään muulla ole sitten ylitarjontaa? Meinaan kun meillä äijä aukoo päätä puoli päivää ja kuvittelee ja toivoo, että emännällä ois sitten pannu kuumana ja valmiina iltasella. \|O \|O Menis joskus itseensä...kyllästyttää, todellakin!!
Onkos sinulla naisena tällaisessa tapauksissa mitään osuutta tilanteeseen?

Meinaan vaan, että onkos se ainoastaan miesten tehtävä mennä itteensä?
 
samaa mieltä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 11:25 Mies kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.08.2006 klo 23:57 liika on liikaa kirjoitti:
Eikös kellään muulla ole sitten ylitarjontaa? Meinaan kun meillä äijä aukoo päätä puoli päivää ja kuvittelee ja toivoo, että emännällä ois sitten pannu kuumana ja valmiina iltasella. \|O \|O Menis joskus itseensä...kyllästyttää, todellakin!!
Onkos sinulla naisena tällaisessa tapauksissa mitään osuutta tilanteeseen?

Meinaan vaan, että onkos se ainoastaan miesten tehtävä mennä itteensä?
Mä taas en ole koskaan naisena ymmärtänyt sitä että seksistä olisi ylitarjontaa kotona.Minä kun olen alatihalukas ja seksi on kivaa :p
 
Täällä olis kans yks joka haluis seksiä kun ei ole sitä moneen vuoteen saanut, sitä on pakko onanoida itsekseen ja kuvitella että joku tekee ihanaa ja saada itsensä laukeamaan. Miehet kirjotelkaa mulle tän palstan kautta.
 

Yhteistyössä