haluttomuus&pillerit -gallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja typy00
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

typy00

Vieras
Tekisi mieli tehdä jonkinlainen gallup e-pillereiden vaikutuksesta seksihaluihin.

Eli kärsitkö/oletko kärsinyt haluttomuudesta? Mitä pillerimerkkiä käytät? Oletko huomannut mitään keinoja parantaa haluja, esim pillerimerkin vaihtaminen tai muu ehkäisykeino(mikä?)?

Itselläni on tämä ongelma ollut koko pillereiden syöntiajan. Ensin käytin mercilonia, sitten siirryin yasmineen, eikä mitään positiivista vaikutusta haluihin.Muuten pillerit sopii hyvin. Ei vaan paneta, ei yksin eikä yhdessä...

En ole ikinä kärsinyt haluttomuudesta.Muun asian takia olen joutunut pillereitä ja ehkäisykeinoa vaihtamaan.Käytössä on ollut Diane nova,Harmonet ja nyt ehkäisyrengas joka on aivan mahtava,en vaihtais pois.

Minä olen käyttänyt merciloneja, harmoneteja ja yasmineita ja kaikissa samat sivuvaikutukset; vituttaa koko ajan, hermo palaa pienemmästäkin, järjetöntä mielen ailahtelua ja haluttomuutta. Onneksi mieheni tajusi jossain vaiheessa heittää kaikki pillerini roskiin. Tuskin oltaisi enää yhdessä, jos olisin niitten popsimista jatkanut. Itseäkin alkoi jo rasittaa ainainen kireys ja turhanpäiväisestä huutaminen ja ihmeelliset raivokohtaukset. Nyt olen ollut 3 vuotta ilman, elämä hymyilee ja seksi maistuu..

Olen käyttänyt Diane Novia, Yasmineita ja ehkäisyrengasta, ja kaikki aiheuttivat sivuvaikutuksena jonkinlaista haluuttomuutta. Jouduin ikävään kierteeseen: pillerit kuivattivat limakalvoja ja veivät seksihaluja - yhdyntä sattui (liukkarit eivät auttaneet) - sain jatkuvia virtsatietulehduksia - seksuaalinenkanssakäyminen alkoi pelottamaan kivun ja tulehdusten takia.

Kun lopetin pillereiden käytön, limakalvot tervehtyivät ja seksihaluja on nyt liikaakin :) Minulle ei enää pillereitä, kiitos. Tosille ne käy, toisille ei. Nyt taistelen sitten aknen kanssa, joka alkoi pillereiden lopettamisen jälkeen...elämän taistelukentät.

Mulla ollut käytössä nämä tehokkaat seksintappajat: Harmonet, Meliane, Mirelle ja Yasmin. Noista ehkä Yasmineilla viisari värähtää karvan verran, mutta eipä yhtään sen enempää... Onko kellään kokemuksia Yasminelleista?

Itse käytin aikoinaan Harmonetia. Luulin tosissani että se sopi mulle, mutta kun jätin pillerit kokonaan, olo muuttui aivan täysin. Uusi, uljas seksielämä alkoi... Myös kiukut loppui siihen. En söisi enää pillereitä, vaikka maksettaisi!

Oon käyttäny Trikvilaria 8v ja Microgynonia 4v ja molempien kanssa halut on sellaiset, että miestä epäilyttää sterilointisuunnitelmissani se, josko se vaikuttaa haluihini. :) Lohdutin miestä sillä, että pillereiden kanssa halujen pitäis olla pohjalukemissa, joten saatan haluta niiden lopettamisen jälkeen vaan vielä enemmän. :))

Diane Novat olleet käytössä pari vuotta kauemmin kuin mitä olen seksiä harrastanut..;) En siis tiedä, mitkä halut oisvat ilman noita pillereitä, mutta en ehkä uskaltais ees kokeilla, sillä ei tietoakaan mistään haluttomuudesta, vaan ennemminkin päinvastoin..Vois siis olla jo melkein ongelma, jos halut vielä tästä lisääntyisivät pillereitten lopettamisen jälkeen:P.

Aloitin pillerit n. 2vuotta sitten. Ensiksi Meliane, sitten Yasminit..halut katos melko nopeesti alottamisen jälkeen. Lisäksi emätin kuivui todella joten yhdyntä oli kovin kivuliasta. Nyt sitten päätin, että pillerit saa jäädä. Onneksi minulla on ymmärtäväinen mies joka minulle jo aikaisemmin ehdotti pillereiden lopettamista. Nyt suoraan sanoen myös odottelen uudelleen halujani ja sitä, että en olisi näin räjähdysherkkä. Nyt suutun todella pienestä asiasta ja itseänikin ahdistaa tämä jatkuva paha olo. Lisäksi kun lukee pillereiden haittavaikutuksista ei kyllä tee mieli niitä enää syödä. Sain reseptin kyllä Yasminelleihinkin, mutta en niitä käy ostamassa. Miehenikin sanoi, että hän huomasi minussa selkeitä muutoksia kun aloin pillereitä syömään.