Halusitteko seksiä imetysaikana?

Minusta tuntuu että voisin harrastaa seksiä useita kertoja päivässä,poika on 4kk ja imetän vielä. Ongelmana on vain mies jota ei ilmeisesti kiinnosta niin usein. Tekee pitkää päivää yrittäjänä ja on iltaisin aika väsynyt. Lisäksi pitäisi aina odottaa että poika menee ilta-unille. Sanoikin eilen että hän on tosi väsynyt. Seksiä meillä on nyt ollut n.kerran viikossa,minä haluaisin useammin. Kysyin mieheltä etteikö hän halua minua enää,sanoi ettei ole siitä kiinni. Ennen kuitenkin halusi melkein joka päivä. En mielestäni ole kovin "rupsahtanut" raskaudesta tai synnytyksestä,on hieman kyllä arpia,mutta ne ei kuulema haittaa. Kilotkin on melkein hävinnyt,vain muutama ylimääräinen on jäljellä. En usko siis että mitenkään ulkonäkööni liittyy. En epäile myöskään toista naista.
Miten saisin miehen ymmärtämään,että tekisi lyhyempää päivää jotta jaksaisi olla meidän kanssa. Minä erityisesti kaipaan läheisyyttä ja seksiä...Poikakin kaipaa varmasti isäänsä,on aina niin ilahtunut kun isi leikkii hänen kanssaan.
Vai voiko olla syynä jokin "psyykkinen" eli kun olen nyt äiti ja imetän nin en enää ole niin kiinnostava vai mikä tässä mättää?Onko jollain ollut samanlaista ja meneeköhän tämä ohi?

joulufani
mulla oli samoja "ongelmia" oisin ollu usein valmis =)
mutta mies ei niin innokas, sanoi sen johtuvan siitä että "pelkää" kun rinnat on täynnä maitoa. että saa maitosuihkun. :D
ettei "uskalla" koskea niihin. =)
eiköhän teilläkin ole ohi menevä vaihe. ;)

pigglet
täältä löytyy..oli sama tilanne ku sulla nyt..ja ohi se ainakin meillä meni..eli seksiä harrastetaan joinkin viikkoina enempi joinaki vähempi... ja oli kyl tosi turhauttavaa sillon kun ois ite halunnu mut toinen ei... sit juteltiin ja jotenki mä ymmärsin niin että se ei ollu kovin halukas ku mulla oli sillon alussa paikat niin mahottoman kipeet, et monesti piti heittää hommat sikseen, ja se sit aina pelkäs että muhun käy kipeetä....mut kannattaa jutella!!!

Ei mulla ainakaan oo imetys vaikuttanut halukkuuteen. Meillä sama juttu, mies on väsynyt pitkän työpäivän jälkeen ja kun yöunetkin vielä jää aika lyhyiksi lasten takia, on seksielämä ainakin toistaiseksi vähän hiipunut. Mut en lannistu vielä, vähän ajan päästä elämä tasoittuu ja jaksetaan kumpikin paremmin. :)

Kyllä mullakin on himot kun hiirellä!! Jo synnytyslaitoksella alkoi pa...ttamaan niin pirusti, että meinasin raiskata miehen siihen paikkaan aina kun kävi meitä tapaamassa! Raskausaika oltiinkin melkein kokonaan selibaatissa!
Käytännössä meilläkin se on n. kerta viikkoon. Poika on niin huono nukkumaan päiväunia ja iltaisin kun pääsee sänkyyn on niin väsynyt ettei jaksa. Varsinkin kun aamulla tietää olevan aikaisen herätyksen ja poika syö jopa 7 kertaa yössä, niin sitä mieluummin käyttää joka hetken nukkumiseen!! Haluja olisi enemmänkin, miehellä sekä minulla.

nami harmaana
Mä en tajua, kun mulle on käynyt ihan päin vastoin synnyttämisen jälkeen. Olen aina ollut hyvin seksuaalinen ihminen ja pitänyt petihommista, mutta nyt synnyttämisen jälkeen himot ovat hiipuneet... Mieheni olisi ihan yhtä aktiivinen kuin ennenkin, mutta meikätyttö ei jaksa innostua sekstailemaan kuin korkeintaan kerran viikossa, eikä aina silloinkaan. Höh! Tahtoo halut takaisin!

Yhteistyössä