Minusta tuntuu että voisin harrastaa seksiä useita kertoja päivässä,poika on 4kk ja imetän vielä. Ongelmana on vain mies jota ei ilmeisesti kiinnosta niin usein. Tekee pitkää päivää yrittäjänä ja on iltaisin aika väsynyt. Lisäksi pitäisi aina odottaa että poika menee ilta-unille. Sanoikin eilen että hän on tosi väsynyt. Seksiä meillä on nyt ollut n.kerran viikossa,minä haluaisin useammin. Kysyin mieheltä etteikö hän halua minua enää,sanoi ettei ole siitä kiinni. Ennen kuitenkin halusi melkein joka päivä. En mielestäni ole kovin "rupsahtanut" raskaudesta tai synnytyksestä,on hieman kyllä arpia,mutta ne ei kuulema haittaa. Kilotkin on melkein hävinnyt,vain muutama ylimääräinen on jäljellä. En usko siis että mitenkään ulkonäkööni liittyy. En epäile myöskään toista naista.
Miten saisin miehen ymmärtämään,että tekisi lyhyempää päivää jotta jaksaisi olla meidän kanssa. Minä erityisesti kaipaan läheisyyttä ja seksiä...Poikakin kaipaa varmasti isäänsä,on aina niin ilahtunut kun isi leikkii hänen kanssaan.
Vai voiko olla syynä jokin "psyykkinen" eli kun olen nyt äiti ja imetän nin en enää ole niin kiinnostava vai mikä tässä mättää?Onko jollain ollut samanlaista ja meneeköhän tämä ohi?
Miten saisin miehen ymmärtämään,että tekisi lyhyempää päivää jotta jaksaisi olla meidän kanssa. Minä erityisesti kaipaan läheisyyttä ja seksiä...Poikakin kaipaa varmasti isäänsä,on aina niin ilahtunut kun isi leikkii hänen kanssaan.
Vai voiko olla syynä jokin "psyykkinen" eli kun olen nyt äiti ja imetän nin en enää ole niin kiinnostava vai mikä tässä mättää?Onko jollain ollut samanlaista ja meneeköhän tämä ohi?