haluisko kukaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wiivi84

Aktiivinen jäsen
06.06.2005
5 035
0
36
tulla meille siivoomaan?? mua niin ottaa taas päähän :headwall: kun ukko oli koko eilisen illan kotona ja kun minä tuun kotiin ni mitään se ei oo voinu tehä..no menin aikasemmin nukkumaan kun olin niin pirun väsyny (ja herrat oli muutes sitte sotkenu illalla oikein urakalla ) niin nyt se sitte herätti mut 6 aikaan ja huus mulle et kun en oo siivonnu ja kun hän ei löydä housujaan. no nousin ylös

ja kaivoin housut hänelle hänen vaatekaapistaan, ukko kysyi mistä sä nää löysit.. sun kaapista... AHA... hetken aikaa kului niin sanoi nää on muuten ihan paskat housut että ne voi heittää roskiin...ja tiiän syyn tohon ja se oli se kun hän ei itse löytäny niitä housujaan.

ja kun lähti niin moneen kertaan huus mulle et siivotkaa tänää. mun pitää kanssa kohta tehä töitä ja samalla vahtaa poikaa, no joo ei auta valittaa.

nyt tulee viel näköjää kaatamalla vettä ni en voi laittaa poikaa pihalle siks aikaa kun siivoisin.

kiitos kun sain purkautua.

ps. millä saisin nää silmät auki kun en kahvia juo? laitanko tikuilla??

Siis kukaan.... korostan... KUKAAN ei tuu mua komentelemaan että MUN pitäis siivota... varsinkaan samassa taloudessa asuva.... :o Meinaan täältä pesee takasin tyyliin... että ollaan hyvät ja siivotaan ihan ITTE vaan jos ei kelpaa...

Mun mies on samantyylinen kyllä kanssa.. mut jos se äännähtääki siihen suuntaan,että miksi MÄ en oo tehny jotain, niin tää älähtää kyllä salamana takasin... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Siis kukaan.... korostan... KUKAAN ei tuu mua komentelemaan että MUN pitäis siivota... varsinkaan samassa taloudessa asuva.... :o Meinaan täältä pesee takasin tyyliin... että ollaan hyvät ja siivotaan ihan ITTE vaan jos ei kelpaa...
*näihin tunnelmiin* :whistle:

Kyllä mäkin olen sille älähtäny takasin päin mutta ei tapahdu mitään ja sitte se viikon muistaa olla sanomatta mitää ja sitte se taas alkaa... esim kerran se istui sohvalla ja minä laitoin tiskejä niin huus mulle että kukat näyttää kuihtuvan et tuu kasteleen ne.. siihen sitte vastasin että jos herralla on aikaa huomata että ne on kuivat niin on varmaan myös aikaa kastella ne. sen jälkeen käytiin pitkä keskustelu ja sen jälkeen se ei oo enää koskaan huomattanu mulle kyseisestä asiasta, mutta vielä pitää näköjään kouluttaa lisää.

ja sit kun ollaan välillä sovittu että kun mä siivoon niin ukko menee pojan kanssa vaikka ulos siks aikaa, niin se on ukolle sopinu ja sit kun koittaa se hetki niin se sanoo mulle että älä nyt siivoo et tuu tänne mun viereen ja kerran siihen suostuin niin eikö se sitte seuraavana päivänä valittanu että kun en oo siivonnu niin silloin alkoi kunnon huuto täältä mun suusta että kuinka herra oli edellisenä iltana käskeny mun olla siivoomatta....kyllä ukko jäi hiljaseks miettimään kun tajus että niinhän hän oli sanonu.

meillä korkeintaan hienovarasesti vihjaa.. Mä oon viikon hienovarasesti vihjannu et pitäs siivota kunnolla ->ukko vois viedä kakarat johki jaloista siks aikaa..
Mut meillä tuo könsikäs sentään jos toteaa että astiat loppuu, no joo, sitä ei tässä taloudessa tapahdu, mut jos ekasta kaapista loppuu, ni osaa ihan ite tyhjentää/täyttää koneen.. ja toisinaan jopa ripustaa pyykit jos sille kertoo et ne on koneessa.
Ja kadonneista vaatteista, ukko kysyy siin vaihees et missä on joku ku se on ep'toivosesti sitä könynny sohvan alta lähtien joka puolelta.. sit etitään yhessä koska en mä sen vaatteita levitä vaan tuo poika. :laugh:

Nii ja joku vois tulla tännekki siivoomaan...

Oho, mistäs noita sovinistin alkuja vielä sikiää? :whistle: :) Sano ihmeessä herralle, että ottaa luudan käteen ja siivoaa, jos häirii. ;)

Ei vaan, kaipa se on miehille ihan lajityypillistä vieroksua sitä siivoomista. :)

anteeks, mutta vähän lapselliselta kuulostaa tuo siun mies... ehkäpä sä sanot sille että mitäs jos siivotaan yhdessä kun tuut kotiin. mitä enemmän passaa, sitä enemmän saa passata :)

siis mä tiedän syyn miks näin käy niin se tulee ihan tuolta anopilta hällä kolme poikaa ja ukko ja kukaan muu ei oo koskaan joutunu tekemään yhtään mitään kotonaan.. jos ruoka oli valmista mutta se oli jääkaapissa niin kyllä äiti lämmittää sen mikrossa ja tuo sitte nenän eteen.

ja kun heillä on aina ollu niin steriilin puhdasta niin ukko tuijottaa jo kauhuissaan jos meillä on yksikin roska lattialla.

nyt anoppi on yrittäny saada nuorimmaista siivoomaan itse oman huoneensa.. joo onhan se hyvä kohta 19 vuotiasta alkaa opettamaan miten siivotaan kun tähän menessä on sitä aina paasannu... :headwall:

Yhteistyössä