tulla meille siivoomaan?? mua niin ottaa taas päähän :headwall: kun ukko oli koko eilisen illan kotona ja kun minä tuun kotiin ni mitään se ei oo voinu tehä..no menin aikasemmin nukkumaan kun olin niin pirun väsyny (ja herrat oli muutes sitte sotkenu illalla oikein urakalla ) niin nyt se sitte herätti mut 6 aikaan ja huus mulle et kun en oo siivonnu ja kun hän ei löydä housujaan. no nousin ylös
ja kaivoin housut hänelle hänen vaatekaapistaan, ukko kysyi mistä sä nää löysit.. sun kaapista... AHA... hetken aikaa kului niin sanoi nää on muuten ihan paskat housut että ne voi heittää roskiin...ja tiiän syyn tohon ja se oli se kun hän ei itse löytäny niitä housujaan.
ja kun lähti niin moneen kertaan huus mulle et siivotkaa tänää. mun pitää kanssa kohta tehä töitä ja samalla vahtaa poikaa, no joo ei auta valittaa.
nyt tulee viel näköjää kaatamalla vettä ni en voi laittaa poikaa pihalle siks aikaa kun siivoisin.
kiitos kun sain purkautua.
ps. millä saisin nää silmät auki kun en kahvia juo? laitanko tikuilla??
ja kaivoin housut hänelle hänen vaatekaapistaan, ukko kysyi mistä sä nää löysit.. sun kaapista... AHA... hetken aikaa kului niin sanoi nää on muuten ihan paskat housut että ne voi heittää roskiin...ja tiiän syyn tohon ja se oli se kun hän ei itse löytäny niitä housujaan.
ja kun lähti niin moneen kertaan huus mulle et siivotkaa tänää. mun pitää kanssa kohta tehä töitä ja samalla vahtaa poikaa, no joo ei auta valittaa.
nyt tulee viel näköjää kaatamalla vettä ni en voi laittaa poikaa pihalle siks aikaa kun siivoisin.
kiitos kun sain purkautua.
ps. millä saisin nää silmät auki kun en kahvia juo? laitanko tikuilla??