Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:Nam, meillä vielä täytekakkua, kääretorttua ja minttusuklaamuffinseja, kelpaiskos jollekin?
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Huuh.. olen niin siellä että.... kyllä maistuu, uppoaa jne! Aiai, kun kuullostaa herkulliselta... sunnuntaipäivän pelastus oikein.
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Huuh.. olen niin siellä että.... kyllä maistuu, uppoaa jne! Aiai, kun kuullostaa herkulliselta... sunnuntaipäivän pelastus oikein.
Ala tulla vaan, isäntäkään ei ole kotona.Saat sen annoksen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Kuulostaa hyvältä![]()
Mä tein juuri elämäni ensimmäisen rahkapiirakan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Huuh.. olen niin siellä että.... kyllä maistuu, uppoaa jne! Aiai, kun kuullostaa herkulliselta... sunnuntaipäivän pelastus oikein.
Ala tulla vaan, isäntäkään ei ole kotona.Saat sen annoksen![]()
Toivottavasti tarkoitit tuolla annoksella vielä tuota mansikkapiirakkaaMutta tulen, taatusti on hyvää ja herkullista, ja kun aurinkokin vielä niin paistaa... ah.