mä aina naureskelen tuolle sun nikille hyvällä tavalla kun meille tuli koiranpentu joka sitten meni mun siskontytölle. Koira oli jo pentuna iso, ilmeisesti tanskandoggia tai jotain. Meillä poika risti sen Letkukintuksi kun sen tassut oli "pitkät" ja se aina kompasteli niihin...Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:mieki jos se on iso ja saan sitten ihan omaks, ettei vaan kaks viikkoa....
Ei, mut se kiukuttelee 24/7, eikä sillä ole mikään hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:mä voisin ottaa. mutta sillä ehdolla ettei se syö johtoja tai huonekaluja. :xmas:
Oi, en minä raaski... Kaks viikkoa (about) ois passeli aika :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:mieki jos se on iso ja saan sitten ihan omaks, ettei vaan kaks viikkoa....
kelpaaAlkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Ei, mut se kiukuttelee 24/7, eikä sillä ole mikään hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:mä voisin ottaa. mutta sillä ehdolla ettei se syö johtoja tai huonekaluja. :xmas:
Sehän on sitte vähän niinkuin minä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Ei, mut se kiukuttelee 24/7, eikä sillä ole mikään hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:mä voisin ottaa. mutta sillä ehdolla ettei se syö johtoja tai huonekaluja. :xmas:
Sillä on ne päivät. Japani liputtaa. Täti kylässä.Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mitäs se kiukuttelee? Pitäskö teidän hommata sille kaveri?
Ei tää ees leiki, kun se mököttää vaan, ja näyttää persettä kaikille :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mä voin vaihtaa sen kaniin, kissaan, kahteen kanaan, kukkoon, kahteen hevoseen ja poniin.
Voin harkita lisääväni kaupan päälle vielä 20 hoitohevosta.
Koiran mä voin pitää, niin ne voi leikkiä keskenään.
Mutta vaan pari viikkoa, sitten mä haluan ehkä jo omani takaisin.
Joo, voidaan vaihtaa kämpätkin. Pidä torppa pystyssä ja muista lämmittää leivinuuni joka toinen päivä.Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Ei tää ees leiki, kun se mököttää vaan, ja näyttää persettä kaikille :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mä voin vaihtaa sen kaniin, kissaan, kahteen kanaan, kukkoon, kahteen hevoseen ja poniin.
Mut vaihetaan vaan, mä tarviin sit tosin asumuksen noille myös, kun meillä on vähän ahdas asunto :saint:
niinku mieki :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä aina naureskelen tuolle sun nikille hyvällä tavalla kun meille tuli koiranpentu joka sitten meni mun siskontytölle. Koira oli jo pentuna iso, ilmeisesti tanskandoggia tai jotain. Meillä poika risti sen Letkukintuksi kun sen tassut oli "pitkät" ja se aina kompasteli niihin...Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:mieki jos se on iso ja saan sitten ihan omaks, ettei vaan kaks viikkoa....
Kyl mä noi muut, mut...kanat ja kukot ... no, mä paan jotain hyviä niille B)Alkuperäinen kirjoittaja meah:Joo, voidaan vaihtaa kämpätkin. Pidä torppa pystyssä ja muista lämmittää leivinuuni joka toinen päivä.Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Ei tää ees leiki, kun se mököttää vaan, ja näyttää persettä kaikille :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mä voin vaihtaa sen kaniin, kissaan, kahteen kanaan, kukkoon, kahteen hevoseen ja poniin.
Mut vaihetaan vaan, mä tarviin sit tosin asumuksen noille myös, kun meillä on vähän ahdas asunto :saint:
Ensiksi mainitut voit hoitaa tässä kotipihassa, ne viimeiset 20 on tossa muutaman kilsan päässä. Sun työvuoro alkaa huomenna klo 7.00
Niille menee kaikki syötävät biojätteet, ja perään voit viskata tallista kauraa.Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Kyl mä noi muut, mut...kanat ja kukot ... no, mä paan jotain hyviä niille B)Alkuperäinen kirjoittaja meah:Joo, voidaan vaihtaa kämpätkin. Pidä torppa pystyssä ja muista lämmittää leivinuuni joka toinen päivä.Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Ei tää ees leiki, kun se mököttää vaan, ja näyttää persettä kaikille :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mä voin vaihtaa sen kaniin, kissaan, kahteen kanaan, kukkoon, kahteen hevoseen ja poniin.
Ensiksi mainitut voit hoitaa tässä kotipihassa, ne viimeiset 20 on tossa muutaman kilsan päässä. Sun työvuoro alkaa huomenna klo 7.00
Syöks kanat biojätteitä?? Mä luulin et vaan porsaat syö. Eli bioskasta vaan kahvinpurut ja banaaninkuoret niille - selvä B)Alkuperäinen kirjoittaja meah:Niille menee kaikki syötävät biojätteet, ja perään voit viskata tallista kauraa.Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Kyl mä noi muut, mut...kanat ja kukot ... no, mä paan jotain hyviä niille B)Alkuperäinen kirjoittaja meah:Joo, voidaan vaihtaa kämpätkin. Pidä torppa pystyssä ja muista lämmittää leivinuuni joka toinen päivä.Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Ei tää ees leiki, kun se mököttää vaan, ja näyttää persettä kaikille :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mä voin vaihtaa sen kaniin, kissaan, kahteen kanaan, kukkoon, kahteen hevoseen ja poniin.
Jos jänskättää, niin ne voi kyllä heitellä siitä kanojen huoneen ovelta vaan lattialle =)
Syö noi ainakin.Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Syöks kanat biojätteitä?? Mä luulin et vaan porsaat syö. Eli bioskasta vaan kahvinpurut ja banaaninkuoret niille - selvä B)
...saat ihan ne kaikki sitte... B) :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Liiko:Tänne vaan, olis aidattu piha ja TD-uros tarjolla...
Voisin varata jo urospennun etukäteen...
Jaaha! Mun seuraava hankintani on vissiin sit kana :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Syö noi ainakin.Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Syöks kanat biojätteitä?? Mä luulin et vaan porsaat syö. Eli bioskasta vaan kahvinpurut ja banaaninkuoret niille - selvä B)
Kahvinpuruja en anna, en usko että kofeiini on niille hyväksi. Mutta kaikki hedelmien kuoret, muksujen jämät ja muut syötäväksi kelpaavat menee niille.
Ei tartte hankkia kallista kompostia