Haluisitko elää uudestaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Koko elämäsi alusta saakka tähän päivään jos se menisi ihan samalla tavalla niin kuin se on mennyt, et voisi siis muuttaa mitään?

Entä sitten jos saisit muuttaa sitä, mutta syntyisit samaan perheeseen ja samaan tilanteeseen yms muut olisi samoin, mutta saisit elää elämäsi toisin, saisit niinkuin uuden mahdollisuuden?

Entä haluisitko syntyä ja elää elämäsi uudestaan alusta, silloin jos saisit valita perheen ja olot mihin synnyt?

Olipas mielenkiintoinen pohdintakysymys.

Haluaisin elää 70% elämästäni samalla tavalla kuin tähän asti, mutta samalla haluaisin olla juuri tässä elämässä näiden ihmisten kanssa. Näitä en siis vaihtaisi, mutta tod. näk. jos vaihtaisin elämäntapaani jossain kohtaa, en olisikaan näissä puitteissa nyt. Eli en haluaisi elää elämääni uudelleen.

Toisaalta, haluaisin elää elämän missä olisin syntynyt hyvään, stressittömään, taloudellisesti vakaaseen perheeseen. En tiedä olisinko nyt sen onnellisempi. Tuskin. Ehkä jopa onnettomampi koska en luultavasti osaisi arvostaa jokaista asiaa kuten nyt arvostan.

Aikamoista venäläistä rulettia siis, joten vastaankin kumpaankin kysymykseen että en.

Koko elämäsi alusta saakka tähän päivään jos se menisi ihan samalla tavalla niin kuin se on mennyt, et voisi siis muuttaa mitään?

Entä sitten jos saisit muuttaa sitä, mutta syntyisit samaan perheeseen ja samaan tilanteeseen yms muut olisi samoin, mutta saisit elää elämäsi toisin, saisit niinkuin uuden mahdollisuuden?

Entä haluisitko syntyä ja elää elämäsi uudestaan alusta, silloin jos saisit valita perheen ja olot mihin synnyt?

En
Kyllä, pelastaisin veljeni hengen
En

En, en ja en.

Näin tän mun elämän on pitänytkin mennä :). Kaikki asiat ja tilanteet ja ihmiset ja kohtaamiset ja tulemiset, menemiset, menettämiset, saamiset..kaikki ovat muokanneet mut just tällaiseksi kun oon. Ja se on ihan hyvä :)

Itse en elämässä mitään muuta haluaiskaan, kun sen uuden mahdollisuuden eli aloittaa tämän saman elämän ihan alusta. Haaveilen siitä joka ikinen päivä että jotenkin mysteerisesti saisinkin aloittaa alusta, oon haaveillut ainakin 15 vuotta. Kaikki mahdollinen on nimittäin mennyt tässä elämässä pieleen mitä omituisimmilla tavoilla.

En tahtoisi elää uudeööeen. On ihan kylliksi hommaa hoitaa tämä yksi elämä kunnialla loppuun asti.

Yhteistyössä