Haluatteko tietää, millaista sinkkuäidin elämä oikeasti on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan kamalaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihan kamalaa

Vieras
Mä kerron.
Se on sitä, että joutuu miettimään kenet ottaa.
Vaihtoehtojakin on .
Nro 1 on työkaveri, söpönen ja hauska. Ihastunut mutta ei kykene millään tekemään sen kummempaa aloitetta. Kunhan suudellaan..

Nro 2 on 10 vuotta nuorempi mies, joka ulkonäkönsä puolesta vois osallistua vaikka mr. Finland kisaan. En oo sanottavasti lämmennyt sille, mutta ei se anna periksi. Haluaa tutustua ja tulla tutuksi. Ei anna periksi, tahtoo tehdä itsensä tykö vaikkakin tietää mun tilanteen (lapsia ja yh).

Nro 3 on suloinen, niin suloinen että ihan koskee. Oih ja voih. Fiksu ja oppinut, söpönen, ihana. Ja ei sekään anna periksi vaikka kuinka koetan vetää viileetä linjaa.

Että näin kurjaa on yh:n elämä, kauhea synkkyys ja kaikki vain siksi, että oon sinkkuäiti.

En minä ainakaan kateellinen... oon vaan tosi romanttisella tuulella ja ihana lukee kuin toisella riittää vientiä ja halusin vaan tarkentaa kuvaa päässä. :) Oikeesti.

Hahha.
Mun erosta on kohta 6 vuotta ja oon ollut sinkku sen ajan. Yhtäkään poikaystäväehdokasta ei ole lapset nähneet tuona aikana. Persettäni en jaa koskaan, etupuolta sitten joskus. Edellisestä kerrasta on kohta 10 kk aikaa. Mulla kun ei ole mikään pakottava tarve jakaa itseen i muille. Vaikka onhan noita vaihtoehtoja.. muissakin kuin varatuissa, onnettomissa ukkomiehiss'ä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mä tiiän:
Alkuperäinen kirjoittaja Krista:
Onpa kiva... Mulla on kans yks kaveri (mies) vajaa 30 ja tuntuu nimenomaan haluavan vanhempia ja yh-mammoja. Mitäköhän siinäki on takana..

Varmaan jotain sairasta ja perverssiä. [/quote

Nimenomaan!!!! Sietäsivät teljetä moiset sairaat ja yhteiskunta kelvottomat yksilöt lukkojen taakse... hmph.. no enhän mä nyt ihan noin kuitenkaan tarkottanu... :) jotenkin se on vaan aina tuntunut mun mielestä vähän hassulta että se innostuu nimenomaan lapsellisista naisista... eikä siis se että se kiinnostuu niistä vaan se että se kiinnostuu lähestulkoon vain niistä.

Yhteistyössä