Haluatteko kuulla mitä mieheni teki vaateostoksilla ollessamme???

• Viestiketjun aloittaja vaate vai aate
  • Ensimmäinen viesti
vaate vai aate
Ihmettelin kun ukkoa ei näkynyt missään ja aloin vähän etsimään.

Löysin ukon jostain nurkasta sudokukirja kädessä ja kynä sauhuten teki sudokuja....

:/ :/ :eek:

vieras
Parempihan sekin kuin et hän ois koko ajan vonkunut sun kintereillä että "joko mennään, joko mennään". Mun mies saisi ottaa kirjan mukaan... Täytyykin seuraavalla kerralla ehdottaa.

vieras
Mun miehellä on Raamattu autossa, ja kun pysähdytään vaatekaupan kohdalle, niin ehdottaa aina, että jos hän jäisikin lukemaan autoon ja me muut mentäis sinne kauppaan :D

shoppailija
Mulla onkin poikkeuksellinen mies. Sen kanssa on aina kiva shoppailla, jopa vaateosastoilla :) Ei ole naama mutrussa ja antaa mulle aikaa rauhassa katsella ja on mukana valitsemassa. En kestäisi sellaista ukonvätystä jonka kanssa ei voisi hyvillä mielin katsella nimenomaan yhdessä kaikenlaista :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Parempihan sekin kuin et hän ois koko ajan vonkunut sun kintereillä että "joko mennään, joko mennään". Mun mies saisi ottaa kirjan mukaan... Täytyykin seuraavalla kerralla ehdottaa.
Aivan :D Paljon parempi, koska jos ukko jankuttais koko shoppailureissun menisi lopulta halut shoppailla ja sehän on niiden tarkotus, mutta ainakin meidän ukkeli veisi helvetin kiukkuisen akan kotiin :kieh:

Yhteistyössä