Joo ei oikein nappaa toi herbazydeemi...
Olin kerran yksillä kutsuilla jossa sitä esiteltiin ja maistatettiin ja oli niin kamalaa tököttiä kaikki että jouduin sylkemään takasin kuppiin! ja hintakin on päätä huimaava
Mielummin laihdutan ihan ruokavaliolla
No johan on markkinat! Tässä varma vinkki laihduttajille: enemmän liikuntaa ja vähemmän kaloreita Eiköhän noita herbalifehöpötyksiä varten kannata etsiä joku toinen forumi \|O
Ettet vain halua kuitenkin ansaita pikkuisen siinä sivussa? Ei siinä mitään vikaa, jokaisen on tienattava leipänsä. Toisten tunteisiin vetoaminen oman elannon takia on kuitenkin jo vähän turhan amerikkalaista..
Helppoa se ei ole, mutta varma tapa laihtua on, että syö vähemmän, mitä kuluttaa. Tsemppiä kaikille painonpudottajille! herbalife laihduttaa vaan kukkaroa. Tutttavapiirissä huonoja kokemuksia.
Mulle tuli ainaki sellanen asia mieleen et täällä on varmaan aika paljon imettäjiä (kuten minä). Täytyis kaikenmaailman herbalifejen sen verran ajatella et kaikilla ei ole minkäänlaista maalaisjärkeä päässä vaan mennään mukaan mihin sattuu. Sit ihmetellään kun kappas kun se maitokin loppu ym.