Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Tykkaan antaa.Olen hyvin antelias![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Tykkaan antaa.Olen hyvin antelias![]()
Hyvä vastaus, olisin sinulta odottanut tuollaista =)
Just sitä että olet avoimempi kuin minä. Olen ujostanut sitä meidän välillä, kun olen suljetumpi :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Tykkaan antaa.Olen hyvin antelias![]()
Ai , kuis niin? Miten tuo pitais nyt ottaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Just sitä että olet avoimempi kuin minä. Olen ujostanut sitä meidän välillä, kun olen suljetumpi :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Tykkaan antaa.Olen hyvin antelias![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SiipiMaassaPyrstöJäässä:"Jos haluu saada on pakko antaa...." joku ikivanha laulu meni noilla sanoilla :saint: Mutta joo,sekä että vastaus kysymykseen![]()
Siinä se varmaan on että kun voi valita. Kenelle antaa ja kenelle eiAlkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Just sitä että olet avoimempi kuin minä. Olen ujostanut sitä meidän välillä, kun olen suljetumpi :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Tykkaan antaa.Olen hyvin antelias![]()
Mutta mita sita luonteelleen voi :ashamed: Vaikea uskoa kylla taman palstan kautta tuota omaa vaittamaasi.