kuulostaa aika tutulta - pari lausettasi tulivat kuin minun päästä. en ole koskaan ollut vauvakuumeessa, emme ole yrittäneet lasta tai toivo sitä vielä, MUTTA mulla on ilmeisesti se kuuluisa biologinen kello sitten lähtenyt käyntiin, kun alkoi yhtäkkiä vauva-asiat kiinnostaa, haluaisin lähinnä tietää miltä tuntuu olla raskaana, ihan vaan vaikka uteliaisuudesta

ja haluaisin kuulua näiden yrittäjien ja odottajien jengiin, jotenkin tuntuu siltä.
minä tiedän että elämäni on tylsää, tai masentunutta aika ajoin, enkä kuvittele että lapsi olisi mikään pelastus siihen, mutta kun ne ajatukset pyörii vaan päässä, ei niille mitään mahda. leikin ajatuksella ostaa vauvalle vaatteita ja ulkoilla sen kanssa ja miten mieheni rakastaisi sitä (toivon ainakin) ja kaikkea muuta, mutta äidiksi tulo pelottaa oikeasti! kuvittelen myös että minulla on elämässä vielä paljon lapsetonta puuhaa tekemättä ja että lapsi jotenkin ""häiritsisi"" elämäämme...mieheni ainakin ajattelee niin. mutta tiedän myös että asenteemme muuttuisivat sitten, elämästä voi nauttia myös lapsen kanssa kun vaan järjestää asiat niin. en tunne olevani valmis äidiksi, ja ajatukset ovat siis ihan ristiriitaisia ja sekavia kuten voit tekstistänikin huomata (=
eli ehkä yritän sanoa että minäkään en halua vielä lasta, mutta ne ajatukset vain tulee jostain. uskon kohtaloon, eli jos nyt tulen raskaaksi niin sitten se oli tarkoitettu niin ja siinä se elämä sitten muokkautuu taas omille urilleen - tylsää tulee varmasti olemaan vielä äitinäkin joskus, eli siihen se ei mikään lääke ole. toivottavasti vuodatukseni auttoi edes jotenkin.

on meitä muitakin näköjään!!!