Haluan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nauttia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nauttia

Vieras
Vaikka kyseessä on ""Ellit""-palsta niin voisitteko silti auttaa kolmenkympinkriisin pauloissa olevaa miesraukkaa.
Olen nimittäin aivan sekoamispisteessä. Seurustelin todella nuoresta ex-avopuolisoni kanssa ja nyt erottuani olen kuin huumattu himosta nuorempiin naisiin. En ole omasta mielestäni pedofiili tarkoittaessani naisia hieman 20 vuoden molemmin puolin.
Kun näen heitä mietin jatkuvasti mitä heille tekisin, kuinka olisin ja se saa minut kuumaksi.
Ajattelen mitä ystävänikin ajattelisivat minun pyöriessä 18-vuotiaan tyttölapsen kanssa enkä ole tehnyt aloitetta järjen ottaessa vallan ""He ovat liian nuoria minulle, unohda"" jne., mutta silti tuntuu kuin olisin pitkäaikaisessa suhteessa ollessani menettänyt jotain ainutlaatuista, nuorten naisten puhtauden, kauneuden ja elämänvoiman kokemisen.
Minun pitäisi muuttaa munkkiluostariin, tiedän, mutta kunnes liittymisilmoitukseni käsitellään niin kertokaa kuinka saisin nämä nuoret naiset mielestäni!?

sä sitä tyttöä, jonka kanssa aloit silloin nuorna miesnä seurustelemaan? Taisi suhteenne loppua jotenkin onnettomasti tai kärsit muuten sen loppumisesta? Oli kai siinä aikuisessakin naisessa kauneutta, puhtautta ja elämänvoimaa? Ehkä kokemus nuoren tytön kanssa auttaisi irti turhista kuvitelmista...

En kaipaa. Tein itse päätöksen parisuhteemme lopettamisesta eikä siihen liittynyt mitenkään nykyinen kiinnostukseni nuorempiin naisiin. Aloitimme vain liian nuorina ja kadotimme toisemme. Ja nyt taaksepäin silloista tilannettani ajatellen ratkaisuni oli oikea. En tuntenut enää mitään, enkä luultavasti koskaan tuntenutkaan. Nuorena ei tiedä mitä todellinen rakkaus on, on vain ihastunut ja kuvittelee sen olevan jotain vahvempaa mikä kantaa.

Olen myös miettinyt sitä, että kokeilisin nuorta naista joka luultavasti palauttaisi minut nykyhetkeen ja totuuteen siitä, että kokeneemmat ja oman ikäiseni naiset ovat osaavampia ja tietävät paremmin mitä mies haluaa ja mistä nauttii.
Kuitenkin ajatus nuoresta kauniista ja viattomasta ""harjoittelijasta"" käsittelyssäni kiihottaa kovasti.
Vaikka luulen nykytyttöjen olevan jo heti kahdeksantoista ikävuoden jälkeen puoliammattilaisia...
Parempi ehkä silti katsoa kuin katua...

Yhteistyössä