Haluan vietellä ystäväni miehen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onkelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onkelma

Vieras
meillä on ollutkin pientä flirttiä (silmäpeliä, kaksimielistä naljailua jne), mutta nyt mua oikeesti himottaa se mies.. ja tiedän että tunne on molemminpuolinen.

AINOA ONGELMA: molemmat olemme varattuja, enkä halua loukata ystävääni enkä miestäni. :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos noin pienestä loukkaantuvat, niin ovatpa kyllä pikkumaisia ihmisiä!! Ei ne vehkeet siitä kulu ja hyvä jakaa vähästäänkin, paha ei paljostakaan.

:laugh: Niin mäkin ajattelisin, ja se mitä ei tiedä ei satuta!

Olen hyvä esimerkki ettei kannata. :laugh: Kyse ei ollut tosin kaverin miehen kanssa hengaamisesta vaan ylipäätään varatun ihmisen! Ei ollut edes mikään tarkoitus rakastua mutta niin siinä sitten vain kävi. :/

Tässä aloittamani ketju joku aika sitten.

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1360645,25

Alkuperäinen kirjoittaja onkelma:
No jos noin pienestä loukkaantuvat, niin ovatpa kyllä pikkumaisia ihmisiä!! Ei ne vehkeet siitä kulu ja hyvä jakaa vähästäänkin, paha ei paljostakaan.

:laugh: Niin mäkin ajattelisin, ja se mitä ei tiedä ei satuta!

No aivan! Ei se kaverisi mies sentään miehesi autoa ole lainaamassa, siinä menisi raja minullakin.

No niin... Kannattaa antaa vaan olla. En oikein ymmärrä, millaisella sielunelämällä varustettu ihminen antaa itsensä alkaa kiinnostua jonkun läheisensä puolisosta...

Mun ystäväni mies on käynyt takamukseeni kännispäissään kiinni + muutoinkin flirttaillut. Kerroin asian rehellisesti miehelleni, ja naurettiin asialle. Samoin naurettiin sille, kun eräs toinen ystäväni nosti mieheni edessä jalan lyhyessä hameessa sohvapöydän reunalle, niin että pikkuhousut vilahtelivat...:) Eli jos joku on yrittänyt jotain meidän kanssa, asia jaetaan asap puolisolle. Näin ei synny mitään kiusauksia (ei kyllä olis varaa siitä muutoinkaan ainakaan näiden em lähentyjien kanssa) ja toinen pidetään ajan tasalla ihmisten lojaalisuudesta ystävinä. Eipä nuo jutut toisaalta ole ystävyyssuhteisiin vaikuttaneet; lähinnä säälitään vähän näitä kourioita ja vilauttelijoita.

No niin... Kannattaa antaa vaan olla. En oikein ymmärrä, millaisella sielunelämällä varustettu ihminen antaa itsensä alkaa kiinnostua jonkun läheisensä puolisosta...

Mun ystäväni mies on käynyt takamukseeni kännispäissään kiinni + muutoinkin flirttaillut. Kerroin asian rehellisesti miehelleni, ja naurettiin asialle. Samoin naurettiin sille, kun eräs toinen ystäväni nosti mieheni edessä jalan lyhyessä hameessa sohvapöydän reunalle, niin että pikkuhousut vilahtelivat...:) Eli jos joku on yrittänyt jotain meidän kanssa, asia jaetaan asap puolisolle. Näin ei synny mitään kiusauksia (ei kyllä olis varaa siitä muutoinkaan ainakaan näiden em lähentyjien kanssa) ja toinen pidetään ajan tasalla ihmisten lojaalisuudesta ystävinä. Eipä nuo jutut toisaalta ole ystävyyssuhteisiin vaikuttaneet; lähinnä säälitään vähän näitä kourioita ja vilauttelijoita.

Alkuperäinen kirjoittaja ARGH!:
Olen hyvä esimerkki ettei kannata. :laugh: Kyse ei ollut tosin kaverin miehen kanssa hengaamisesta vaan ylipäätään varatun ihmisen! Ei ollut edes mikään tarkoitus rakastua mutta niin siinä sitten vain kävi. :/

En halua suhdetta vaan seksiä, ja paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Oletko ihan varma että tunne molemminpuolinen?

Mun ystäväni yritti miestäni ja oli aika noloa sille, kun tajusi että ei hommasta mitään tulekkaan. Mieheni ja minä oltiin laitettu merkille tuo kiinnostus. Kysymyksessä oli tietysti pohjimmiltaan se, että halusi minulle osoittaa olevansa niin upea, että saa vaikka mieheni.

tää on se TERVE asenne!!:)

Alkuperäinen kirjoittaja onkelma:
Alkuperäinen kirjoittaja ARGH!:

En halua suhdetta vaan seksiä, ja paljon.

Niin halusin minäkin aluksi! Olikin eka ihan vain puhdasta seksiä mutta sitten tunteet tulikin peliin. :/ En tiedä loppujen lopuksi oliko ne tunteet vain minun puolelta. Mies tosiaan lirkutteli rakastuneensa myös minuun ja oli eroamassakin joku aika sitten... En halua sekoittaa heidän kuvioita koska heillä on vauva. Mies luultavasti oli vain puutteessa kun ei ollut saanut vaimoltaan seksiä koko raskauden aikana. Siitähän tämä juttu lähti. :/

Tekisi mieli sanoa jotain henkilökohtaista, mutta jätetään välistä. Ette taida tän kaverisi kanssa olla todellisia ystäviä, eikä teistä näemmä sellaisia ole tulossakaan :laugh: Eli et anna kovinkaan paljon kaveruussuhteelle arvoa. Tai sitten olet tälle kaverillesi kateellinen jostain, ja loikkaamalla petiin hänen miehensä kanssa saisit kompensaatiota vai mitä? Onko hän sinua nätimpi tms? Nooh, enivei, vaikutat aika lapselliselta ihmiseltä. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja LadyGrey:
Tekisi mieli sanoa jotain henkilökohtaista, mutta jätetään välistä. Ette taida tän kaverisi kanssa olla todellisia ystäviä, eikä teistä näemmä sellaisia ole tulossakaan :laugh: Eli et anna kovinkaan paljon kaveruussuhteelle arvoa. Tai sitten olet tälle kaverillesi kateellinen jostain, ja loikkaamalla petiin hänen miehensä kanssa saisit kompensaatiota vai mitä? Onko hän sinua nätimpi tms? Nooh, enivei, vaikutat aika lapselliselta ihmiseltä. :xmas:

Ei sen tartteis edes tietää. :(

Yhteistyössä