Haluan sellasen lääkityksen, et PÄÄSEN Valehtelvasta miehestä eroon!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ystäviä kaipaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Ystäviä kaipaava

Vieras
Olen sellanen, etten pääse takertujasta eroon. Jo tutustumisvaiheessa ahditi ja nyt on takertunut minuun, tarvitsen lääkityksen, et pääsen ahdistavasta miehestä eroon, EN VAAN KYKENE EROAMAAN SIITÄ MUUTEN!!!
Auttakaa! Onko kellään kokemusta?

[QUOTE="Blume";23406322]Vähän sekavaa ulosantisi. Kehoitan kääntymään patologin puoleen välittömästi![/QUOTE]

Se vasta sekavaa olisikin, jos patoligin puoleen kääntysin.
(Tiedätkös edes mikä se on?)

Mitähän sekavaa siinä on, jos haluan päästä valehtelavasta miehestä eroon?

Se vasta sekavaa olisikin, jos patoligin puoleen kääntysin.
(Tiedätkös edes mikä se on?)

Mitähän sekavaa siinä on, jos haluan päästä valehtelavasta miehestä eroon?

En tiedä mikä on patoligi, kerrotko minullekin? Oletko vanha akka siis sama kuin aloittaja ystäviä kaipaava? Aika sekavaa touhua. Sulla meinaa nakkisormien kanssa olla tuon o:n ja i:n kanssa ongelmia. Mutta vastaus kysymykseesi: Parhaiten pääset eroon valehtelevasta miehestäsi on olla ottamatta lääkkeitä. Sillä menolla pääset parhaiten suljetulle ja ongelmasi on poissa.

-----[QUOTE="Blume";23406334]En tiedä mikä on patoligi, kerrotko minullekin? Oletko vanha akka siis sama kuin aloittaja ystäviä kaipaava? Aika sekavaa touhua. Sulla meinaa nakkisormien kanssa olla tuon o:n ja i:n kanssa ongelmia. Mutta vastaus kysymykseesi: Parhaiten pääset eroon valehtelevasta miehestäsi on olla ottamatta lääkkeitä. Sillä menolla pääset parhaiten suljetulle ja ongelmasi on poissa.[/QUOTE]

Harmi vaan, ettei mul oon VIEL mitään lääkitystä!!!
Mul on vaan "mies" joka valehtelee jokapäivä, joten ei mielestäni kovin sekavaa, jos sanon et mul on sellanen. Itse olen rehellinen ja inhoan valehtelemista, mies on valehtelimenlisäksi juoppo, minun sukuni taas TÄYSIN RAITIS, sekä rehellinen (jokaiseen sanaan voi luottaa, "mihen"sanaan taas ei, hänenkin isänsä varmistelee "mieheni" sanoja ja kyselee minulta,oliko näin)

Yhteistyössä