Haluan pyytää anteeksi, koska olen *ittuillut täällä tahallani ja kommentoinut ilkeästi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aina niin harmaa ja onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aina niin harmaa ja onneton

Vieras
Olen harrastanut sitä vuosia. Olen purkanut pahaa oloani. Nyt se on loppu.

Lieventävänä asianhaarana mainittakoon, että lapsettomuushoitoja tuli nyt 8v täyteen ja nyt olen vihdoin luopunut toivosta ja tiedättekö mitä - se helpottaa! Olen vihdoin, nyt 44-vuotiaana, hyväksynyt, että minusta ei koskaan tulekaan äitiä.

Takana on monia erilaisia lapsettomuushoitoja, luovutetuilla alkioilla ym. 4 keskenmenoa olen saanut aikaiseksi (joista 2 tuulimunaa), en muuta :(

Oon haukkunut täällä niin nuoret äidit, muiden parisuhteet ja kommentoinut melkein kaikkeen ilkeästi. Kateuttani varmasti.

Anteeksi. Nyt poiston ikuiseksi tältä palstalta piinaamasta itseäni.

Älä välitä. Täältä ei kenenkään ole yhtään mikään pakko lukea toisen ikäviä tekstejä. On jokaisen oma ongelma jos ei kestä täältä lukemaansa, kun vapaaehtoisesti roikkuu täällä. Kyllä sinullekin on varmasti joku toinen purkanut vielä pahempaa oloaan.

Alkuperäinen kirjoittaja älä välitä;27413511:
Älä välitä. Täältä ei kenenkään ole yhtään mikään pakko lukea toisen ikäviä tekstejä. On jokaisen oma ongelma jos ei kestä täältä lukemaansa, kun vapaaehtoisesti roikkuu täällä. Kyllä sinullekin on varmasti joku toinen purkanut vielä pahempaa oloaan.

niin juuri, saa sanoa mitä hirveyksiä ja inhottavuuksia tahansa vaikka toinen ei ansaitse, kun jokainen voi vaan sulkea selaimen, se on hyvä syy... idiootti.

Tiedättekö, mä todella halusin loukata ja satuttaa teitä, pahasti!
Mun mielestä oli törkeän epäreilua, että me, joilla on edelleen (kaiken tän jälkeenkin) hyvä parisuhde, olisi ollut rakkautta antaa, rahaa panostaa lapseen, hyvä koulutus jne. Me emme saaneet ikinä lasta ja jotkut nuoret huithapelit saivat niitä ihan tahtomattaankin tai ainakin harkitsematta millaiseen tahansa suhteenpoikaseen. Mä oon vihannut äitejä ja musta tuntui, että oisin ollut paljon parempi äiti kuin kukaan, jos vaan olisin sen mahdollisuuden saanut.
Tuntuu vieläkin, vähän.
Mut elämässä on mentävä eteenpäin. Asiaa on ihan psykiatrin luonakin nyt käsitelty ja yksi askel on päästää irti tästä palstasta ja näistä vihamielisistä ajatuksista äitejä kohtaan. Myös tämä anteeksipyyntö.

Ja nyt tosiaan poistun tältä palstalta, kiusaamasta itseäni ja myös teitä!!!

Tähän loppuun täytyy kait vielä sanoa, että kaikkea hyvää!!!

Älä ole niin ankara itsellesi. Minulla on kolme lasta ja ensimmäinen juurikin nuorena huithapelina saatu, ja silti vastailem täällä välillä ehkä tarpeettoman kärkkääseen ja ikävään sävyyn. Tällä palstalla nyt vain roikkuu kaikenmoista tyhjäpäätä, joiden kirjoitukset saavat kenet tahansa vittuuntumaan.

Yhteistyössä