Haluan oman perheen

05.05.2013
32
0
6
Olen nyt nelkyt ja risat ikäinen mies ja kun katselen tuttujani, niin suurimmalla osalla heistä on kumppani ja lapsia .. tunnen hieman kateutta heitä kohtaan tuosta asiasta, sillä oma kumppani ja lapset ovat varmaan parasta mitä elämässä voi olla.
Minäkin haluaisin naisen ja isäksi - toivonko mielestänne liikoja?

No siis jos olet se mies kuka käy maksullisissa säännöllisesti niin asenteesi naisia kohtaan voi olla niin väärä et voi olla vähän hiljaista sillä rintamalla. Jos oon ymmärtänyt ko asian väärin, olet fiksu, kunnioittava ja itsestäsi kaikin puolin huolta pitävä mies, ei asiassa varmaan ole ongelmaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Treeniä;28929627:
Treenaa ensin noita parisuhdetaitojasi niin hyvin mahdollisesti suakin onnistaa. Ja nyt tarkoitan aivan muuta kuin huorissa käymistä.

Mä treenaan seksitaitoja maksullisten kanssa, mutta niitä parisuhdetaitoja onkin sitten vähän hankalampaa treenata.
Mullahan olikin tässä hiljattain treffi-ilmoitus johon yli 40 naista laittoi viestiä ihan oma-aloitteisesti ja siinä mä sain treenattua keskustelua naisten kanssa, mutta kun se kaikki oli virtuaalista .. pitäis uskaltautua tapaamaan heitä jne. Pikku hiljaa tässä etenen, pienin askelin.

Suhtautumisessasi naisiin ja ihmissuhdetaidoissasi on saamani käsityksen mukaan rutkasti parantamisen varaa. Niin kauan kun naisen "käyttöaste" on merkittävin kriteerisi parisuhteen muodostumiselle, haaveesi perheestä jääkin hyvin todennäköisesti haaveeksi.

Tuossa ikäluokassa fiksu, kunnioittava ja itsestään huolta pitävä mies on ilmeisesti ihan kysyttyä tavaraa. Jipii, enää siis reilu 10 vuotta että minäkin kelpaisin jollekin!

Alkuperäinen kirjoittaja ätminkäinen;28929669:
Tuossa ikäluokassa fiksu, kunnioittava ja itsestään huolta pitävä mies on ilmeisesti ihan kysyttyä tavaraa. Jipii, enää siis reilu 10 vuotta että minäkin kelpaisin jollekin!
jos sulla on yhtään erilaiset toimintamallit kun apila ja oot vähänkin fiksumpi niin sä oot haluttua kauraa jo nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ätminkäinen;28929669:

Juuri niin poikaseni!

Tuossa 40+ ikäluokassa sinäkin saatat kelvata jollekin " juoksunsa juosseelle" naiselle, sillä vasta kun nainen on saanut maata kaikkien hampuusien ja etnokullien kanssa hän haluaa fiksun ja kunnioittavan miehen joka pitää huolta itsestään.

Juuri niin poikaseni!

Tuossa 40+ ikäluokassa sinäkin saatat kelvata jollekin " juoksunsa juosseelle" naiselle, sillä vasta kun nainen on saanut maata kaikkien hampuusien ja etnokullien kanssa hän haluaa fiksun ja kunnioittavan miehen joka pitää huolta itsestään.
se täs onkin ihanaa, et miehet säästää itseään sinne 40-50vuotiaiks sitä oikeaa varten, toisin kun naiset. Ainii, mut naiset oliki huoria, sorry, unodin :) !

Yhteistyössä