I
"itkupilli"
Vieras
tämähän on ihan älytöntä! mulla on jo kolme lasta enkä ole melkein kahteen vuoteen edes harrastanu seksiä, ja työelämä alkaa vihdoin näyttää siltä että ois mallillaan ja äitiysloma ei tosiaankaan mahtuis kuvioihin - MUTTA MULLA ON IHAN SAIRAAN KOVA VAUVAKUUME! joskus ihan epäilen omaa mielenterveyttäni. tämä on ihan käsittämätöntä. olen kyllä viimeisen parin vuoden aikana huomannut että olen taas alkanut suhtautua lämpimämmin vauvoihin ja pikku hiljaa alkanu kaipaamaan omaa. mutta nyt kun olen parin viikon ajan käyny täällä lukemassa noita odottajien ketjuja ja kaikki ne ihanat naiset ja pömppikset tuntuu omilta tutuilta jo. olen aivan rakastunu niihin vauvamasuihin ja itkukin tulee niitä katellessa. niin ikävä omaa. haluaisin ihan ikioman. ilman mitään ukkoa kuvioissa. joskus yllätän itseni suunnittelemasta että menisin iskemään jonkun yhden illan hoidon just sopivana ajan kohtana enkä edes haluais tietää sen nimeä etten vaan joutuis sitä jonnekin kertomaan ja lasta jakamaan. ihan tyhmää ja käsittämöntä. kyllä lapsi ansaitsee kaksi vanhempaa. toisaalta pieni osa minusta toivoo että sitten rakastuisin johonkin naiseen ja hän haluaisi alkaa kumppaniksi. olen ihan päästäni sekaisin! yksinäisyys ei tee naiselle hyvää! ei siihen päälle se että eksä varastaa lapset itselleen pitkiksi ajoiksi vähän väliä ja äidin hoivavietti on ihan ylikierroksilla sitte!