haluan ne p---leen hääni jo!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

argh

Vieras
ainut toive pienissä maistraattihäissämme on, että molempien vanhemmat olisivat paikalla. nyt ajankohdan sopiminen tuntuu olevan lähes mahdotonta ja olemme jo kertaalleen joutuneet siirtämään häitämme. jatkokin tuntuu olevan vaakalaudalla koska kukaan ei pysty lupaamaan mitään ajankohtaa varmaksi.

miehelle ei sovi että menisimme kahden kesken maistraattiin vaan haluaa odottaa häitä "sinne jonnekin" jotta koko porukka on kasassa.

ainut kenen mielipide ja tunteet eivät tunnu ketään kiinnostavan, on minä, morsian.

Aika utopistinen tilanne mun mieleen.. Koska jos olis mun häät kyseessä niin meijän porukat olis siellä silloin kun me päätetään niiden häiden olevan :o on sen verran spesiaali tyttären naimisiinmeno nimittäin... (enkä sano tätä bridezillana :D )

Käsittämätöntä touhua vanhemmilta. Oletko kysynyt mieheltäsi, miksi hän haluaa vanhemmat ihan ehdottomasti sinne mukaan? Mitä vastasi?

Itse menimme naimisiin maistraatissa kahden todistajan läsnäollessa ja lähetimme heti sen jälkeen kortit vanhemmillemme, että meidät on vihitty.

No voi hyvä ihme. Pidä puoles ja päätä se päivämäärä. Jos sukua ja tuttavia ei ton vertaa kiinnosta niin kannattaa miettiä haluaako niitä sinne ollenkaa. Itse olen menossa naimisiin puolen vuoden päästä, kirkossa kylläkin, ja jos joku ei sinne tule se on sitten hänen ongelmansa. Mä en hääpäivääni rupea muiden mieliks muuttelemaan.

alunperin tämä koko hässäkkä alkoi vakavasta sairastapauksesta. nyt tilanne on tasoittunut mutta silti kaikki pidetään edelleen ihanan epävarmana uuden sairastapauksen pelon varjossa.

Mitä järkeä sinne maistraattiin on vanhempia raahata? Pitäkää hääjuhlat sitten myöhemmin, kun kaikille osapuolille sopii.

Meillä maistraatissa oli todistajina minun äitini ja maistraatin työntekijä. Isot hääjuhlat pidimme myöhemmin koko suvulle. Appivanhemmat eivät halunneet tulla 49 km:n päähän maistraattiin ja isälleni en edes kertonut maistraattivihkimisestä.

Alkuperäinen kirjoittaja !:
No voi hyvä ihme. Pidä puoles ja päätä se päivämäärä. Jos sukua ja tuttavia ei ton vertaa kiinnosta niin kannattaa miettiä haluaako niitä sinne ollenkaa. Itse olen menossa naimisiin puolen vuoden päästä, kirkossa kylläkin, ja jos joku ei sinne tule se on sitten hänen ongelmansa. Mä en hääpäivääni rupea muiden mieliks muuttelemaan.

Peesi! Mies voisi ajatella asiaa samaan tapaan...

Yhteistyössä