Haluan lähestyä facebookissa erästä henkilöä, mutta salaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei kysyvä tieltä eksy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei kysyvä tieltä eksy

Vieras
Miten onnistuu käytännössä viestin lähettäminen facebookissa, jos en halua kenenkään muun tietävän kuin tuon vastaanottajan? Voiko siellä lähettää yksityisviestejä, siis täysin yksityisiä? Ja voiko siellä olla anonyymina?

Tiedän, että vastaanottaja on facebookissa, mutta itse en ole enkä haluaisi omalla nimellä tiliä avata.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Siis miksi sä et voi kirjautua omalla nimellä, ja laittaa sille yksityisesti viestiä? Etkö halua että se tietää sun nimen?

totta, siis jos tää on iskuyritys, ei se susta kiinnostu jos oon jo nyt noin ujo. :D

No joo voithan sä tehdän sinne anonyymin profiilin, jos haluat nähdä vähän vaivaa. Tosin minusta olis vähän outoa saada facebookissa yksityisviestejä anonyymiltä profiililta, kun yleensä siellä on kaikki kyllä ihan omilla nimillä.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Siis miksi sä et voi kirjautua omalla nimellä, ja laittaa sille yksityisesti viestiä? Etkö halua että se tietää sun nimen?

Hän tietää kyllä nimeni, mutta en halua, että kukaan muu saa tietää minun lähestyneen tätä henkilöä. Siihen liittyy aika arkaluontoisia juttuja menneisyydestä.

Laittaisin tekstarin tai soittaisin, mutta henkilö asuu ulkomailla. Enkä keksi keinoa saada tietää sähköpostiakaan.

Noh, tee sinne profiili ihan omalla nimelläsi. Laita vaikka asetuksista niin, ettei muut kuin ystäväsi näe tietojasi tai kuvaasi. Koska sinulla ei ole ystäviä, kukaan ei näe niitä. Sitten laitat vielä, että sinua ei voi hakea haussa. Sen jälkeen lähetät yksityisen viestin tälle henkilölle. Siinä se.

Yhteistyössä