Haluan kolmannen lapsen, mies taas abortin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mä vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mä vaan"

Vieras
Yhdessä oltu 13 vuotta, lapset 5 ja 3, lapset ei suunniteltuja, tulleet ehkäisystä huolimatta, kuten tämä tulokaskin. Haluan kuitenkin pitää pienokaisen, mutta miehen mielipide on se että kolmatta lasta ei meille tule. Onhan ollut kahdella aikaisemmallakin oikeus syntyä, vaikka ns. vahinkoja ovatkin, ja rakastan heitä enemmän kuin mitään muuta!
No, näyttää siltä että pitää lähteä lasten kanssa pois ja jättää isä yksinään. En voi aborttia tehdä, kun se mielestäni ei ole oikein, enkä varmasti voisi elää itseni kanssa sen jälkeen.
Onko vastaavia tilanteita, ja kuinka olette asianne ratkaisseet?
Olis kiinnostavaa kuulla kuinka muilla ovat asiat ratkenneet.

Mua kiinnostaa mikä se sellainen ehkäisy on joka tuottaa kolme lasta?

Joka tapauksessa, en tekisi aborttia. Ikävään tilanteeseen olette joutuneet. Kyllähän miehenkin kannan on merkittävä jotain ja ymmärrän kyllä että hän ei välttämättä tätä niele noin vain. Jos kerran on ehkäistykin. Mutta abortti on sen luokan asia että ei sen kanssa nainenkaan pysty elämään noin vain jos ei sitä halua.

Ehdottaisin keskustelua ja loppu peleissä sen kortin lyömistä pöytään että perhe sitten hajoaa. Toisaalta se voi hajota oli ratkaisu mikä tahansa jos kummatkin haluaa eri asiaa.

Itse en olisi päivääkään tuollaisen miehen kanssa joka on valmis surmaamaan oman lapsensa. Vaikka mies nyt paineen alla suostuisikin hyväksymään lapsen, jättäisin hänet silti.

Miehiä tulee aina uusia, mutta tulossa olevia lapsia on vain se yksi. Jos ehkäisy on pettänyt tai sitä ei ole ollut, niin eiköhän kumpainenkin vanhemmista ole ollut tietoinen siitä, että seksin seurauksena saattaa syntyä lapsi. Pistäisin miehen pihalle, jos vaatisi aborttia.

[QUOTE="nora";25041483]Itse en olisi päivääkään tuollaisen miehen kanssa joka on valmis surmaamaan oman lapsensa. Vaikka mies nyt paineen alla suostuisikin hyväksymään lapsen, jättäisin hänet silti.[/QUOTE]

Mikä dramatiikka. Musta ap:n mies ei ole oikeastaan mitenkään outo.

Mikä dramatiikka. Musta ap:n mies ei ole oikeastaan mitenkään outo.
Ei minustakaan. Ihan jopa luonnollinen reaktio siihen, että ehkäisy pettää kolmannen kerran ja tulossa on kolmas ei-suunniteltu lapsi.

Asian sulattaminen voi vaatia hieman aikaa. Ja lapsesta voi todellakin tulla miehelle erittäin rakas, ja toivottukin kun raskaus etenee ja miehen ajatukset tasaantuvat.

[QUOTE="eee";25041561]ai sinä yksin ja mies lasten kanssa? =)=)[/QUOTE]
Jos mies saisi valita elämän mun ja kolmen lapsen kanssa, tai elämän yksin, niin mitä luulisit sen tarkoittavan...? Vaihtoehtona ei ollut mies & kaksi lasta keskenään.

Anteeksi, mutta jos mä olisin miehesi tilanteessa niin alkaisin vähitellen ihmettelemään kuinka kieron naien kanssa sitä onkaan jos hän KOLMANNEN kerran tulis raskaaksi "ehkäisystä huolimatta". Olen pahoillani, mutta mua ainakin alkoi heti epilyttämään että sä harrastat jotain vilunkipeliä sen ehkäisys kanssa, koska kahdenkin ehkäisystä huolimatta alkaneen raskauden takia sä olet oikeasti tilastoihme. Et sä voi pitää ketään, et miestäs etkä meitä muita, niin tyhminä että uskottais tuohon sun ihmesikiämiseen noin monta kertaa peräkkäin, ja mitä siihen huijaamiseen tulee, niin kellään ei ole oikeutta saattaa toista vanhemmaksi valehtelemalla.

• Tykkää
Reactions: NipaNeutroni
Anteeksi, mutta jos mä olisin miehesi tilanteessa niin alkaisin vähitellen ihmettelemään kuinka kieron naien kanssa sitä onkaan jos hän KOLMANNEN kerran tulis raskaaksi "ehkäisystä huolimatta". Olen pahoillani, mutta mua ainakin alkoi heti epilyttämään että sä harrastat jotain vilunkipeliä sen ehkäisys kanssa, koska kahdenkin ehkäisystä huolimatta alkaneen raskauden takia sä olet oikeasti tilastoihme. Et sä voi pitää ketään, et miestäs etkä meitä muita, niin tyhminä että uskottais tuohon sun ihmesikiämiseen noin monta kertaa peräkkäin, ja mitä siihen huijaamiseen tulee, niin kellään ei ole oikeutta saattaa toista vanhemmaksi valehtelemalla.

No, jos kierukoilla voi kieroilla, niin ei siinä mitään

[QUOTE="mä vaan";25041942]No, jos kierukoilla voi kieroilla, niin ei siinä mitään[/QUOTE]
Kierukka pettänyt kolmesti...? Ja aina laitettu uusi kierukka?

Ei, en epäile sua kieroilijaksi sillä tiedän tapauksia joilla on pettänyt ties mitkä ehkäisyt. Hulluin esimerkki on nainen, jolla petti loputa jopa sterilisaatio.

[QUOTE="mä vaan";25041942]No, jos kierukoilla voi kieroilla, niin ei siinä mitään[/QUOTE]

Nopeasti googletettuna kierukan saa kuulemma hyvinkin helposti nypättyä itse juurikin tuota tarkoitusta varten pois, ja lääkäriinkin tietääkseni voi mennä sen poistattamaan kertomatta miehelle... Ei oo tullut mieleen vaihtaa ehkäsyä jos se noin huonosti toimii?

Nopeasti googletettuna kierukan saa kuulemma hyvinkin helposti nypättyä itse juurikin tuota tarkoitusta varten pois, ja lääkäriinkin tietääkseni voi mennä sen poistattamaan kertomatta miehelle... Ei oo tullut mieleen vaihtaa ehkäsyä jos se noin huonosti toimii?
Miksi sun perusoletus on se, että ap huijaa?

Toiset vaan on oikeasti paljon hedelmällisempiä kuin toiset, ja tulevat raskaaksi vaikkei ole tarkoitus tulla.

Miksi sun perusoletus on se, että ap huijaa?

Toiset vaan on oikeasti paljon hedelmällisempiä kuin toiset, ja tulevat raskaaksi vaikkei ole tarkoitus tulla.

Mä olen itsekin tullut kierukan kanssa raskaaksi ja tuotos on juuri isänsä kanssa menossa nukkumaan, ei siinä mitään. Mutta että kolme kertaa, se on ihan oikeasti tilastollinen ihme. Lisäks mua ihmetyttää miksei ap ole vaihtanut siinäkään vaiheessa ehkäisyä kun on toisen kerran tullut raskaaksi siitä huolimatta.

Yhteistyössä