Alkuperäinen kirjoittaja tietääkö kukaan?;29604452:
Eli vuokrasopimus on meidän molempien nimissä. Mies on ilmoittanut että ei irtisano asuntoa. Minä voin kuulemma halutessani lähteä. Olen jo yli vuoden hakenut asuntoa muualta mutta tilanne on toivoton enkä saa asuntoa koska en ole asunnoton. Yksityiseltä saisin mutta ei ole varaa.
Lapsia on kaksi ja he jäävät asumaan minun kanssani. Olisi vaan niin paljon helpompaa että me jäisimme asuntoon ja mies muuttaisi muualle mutta ei anna periksi koska ei edes halua erota. Onko mitään keinoa saada häntä muuttamaan muualle?
Kuule sen saman miehen kanssa olet halunnut tehdä lapsia,se on se sama mies johon rakastuit. Teidät on voinut ajaa erilleen ns.kielteinen kehä,joka johtuu siitä että jostain syystä toinen tai molemmat kokee itsensä epävarmaksi(onko toinen minua varten) siihen on 2reagointi tapaa vetäytyminen tai ns.hyökkääminen/vaatiminen. Tuo käytös ei johdu siitä että ihminen olisi ikävä vaan siitä että ihminen kokee itsensä epävarmaksi.
valitettavan usein se toinen lähtee reagoimaan takaisin,eikä osaa rauhottaa tilannetta. Joten kun molemmat reagoi,eikä ehkä ollenkaan puhuta sen alla olevista tunteista kun pelätään torjuntaa tai ei túnnisteta tunteita,niin ajaudutaan kielteiselle kehälle joka ajaa puolisoita kauemmaksi toisistaan. Kun ihmiset eivät osaa hakea ajoissa apua!
Näin kävi meillekkin! Minä luulin ettei mies välitä ettei häntä liikuta mikään,koska hän oli hiljaa aina,ihan samma puhuinko ongelmista,kritisoinko,pyysinkö,huusinko. Ja mies taas luuli että vihasin häntä koska olin vihainen. =päädyttiin tilanteeseen jossa kumpikin luovutti koska molemmat koettiin liian pitkään että toinen ei välitä.
Nyt ollaan saatu asioita hieman auki ja vihdytään taas yhdessä paljon paremmin,vuosi siihen menikin,mutta sanoisin että kannatti.
sitä ei turhaan vihkivalassa kysytä tahdotko rakastaa,sitä tahtoa tarvitaan silloin kun tunne katoaa,sillä tunne on mahdollista saada takaisin jos molemmat tekee töitä yhteyden saamiseksi